aq sqeeuze

• yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      villain is een 14/10 regular , 5.6 % 3bet dus hij weet wel dat ik hier aan het sqeeuzen ben met een wijdere range.
      flop is mandatory cbet , hoewel hij voorlopig nogmaar 3/6 keer foldde op een cbet .
      verwacht dus wel vaak gefloat te worden door zijn PP in zijn range . op de turn hit ik mijn A en twijfelde ik wat men plan ging zijn , vandaar , wat denkt e judge hier ?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      Hero ($57.40)
      BB ($50)
      UTG ($20)
      UTG+1 ($43.10)
      UTG+2 ($67.80)
      MP1 ($52.95)
      CO ($58.25)
      BTN ($76.75)

Dealt to Hero Q:club: A:spade:

fold, fold, UTG+2 raises to $1.50, fold, CO calls $1.50, fold, Hero raises to $6.50, fold, UTG+2 calls $5, fold

FLOP ($15) 6:diamond: 2:spade: K:spade:

Hero bets $8.50, UTG+2 calls $8.50

TURN ($32) 6:diamond: 2:spade: K:spade: A:heart:

Hero ?
  • 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik zou pre alleen squeezen als zijn fold to 3bet hoog genoeg is, >70+ ofzo. Je komt anders postflop in erg vervelende situaties terecht.

Als je nog eens doorbet zal hij alles folden wat je beat hebt. Een FD zal hij hier nooit spelen. Hij zal hier voornamelijk JJ+/AK spelen denk ik.
      Op 9 combo's sta je voor, op 10 achter. Als hij een 4bet range heeft zou je hier AA/KK toch ook wel uit kunnen halen en sta je dus op 8 combo's achter (AK). Maar hij kan ook handig slowplayen omdat hij IP zit.

Eigelijk betwijfel ik of hij hier zijn lagere pocket zou gaat betten omdat hij zich ook wel moet realiseren dat jij met complete air hier juist door zou kunnen barrelen om hem die specifieke hands te laten folden. Denk dat hij ze juist behind zou checken. Hieruit geredeneerd zou ik dan denk ik toch eerder ch/fold spelen en als hij behind checkt de R klein voor value betten. Weet niet of je toch beter ch/call kan spelen en ch/fold R.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ? tenzij ik de hand verkeerd lees heeft ie hier faceup een pocketpair, een float of AK/KQ. ik verwacht dat FDs de flop gewoon jammen namelijk.

anyway as played is je eigen range t wijdste als je hier overbet jamt naar mijn mening :P . denk dat als je checkt dat hij altijd behoort te checken ook met 100% van zn range.

reden dat ik dat zeg is omdat je hier ook behoort met JT, QT, QJ,67, elke FD en elke aas behoort te jammen, en als je met die range jamt dan gaat onze tegenstander veel te veel folden omdat hij gewoon lastig kan callen gezien Ax in onze range zit maar niet in de zijne (we hebben ook nog s As)