AKs IP

• yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      villain is een 17/14 5.9 3bet 0.6 af 50 % foldtocbet 60%cbet over 100 handen
      ik call pre omdat ik zijn range waarmee hij isoleert dominated heb .
      de flop hit zijn range totaal niet en dus plan ik van hem te floaten . gezien zijn lage af denk ik dattie maar 1 barrel zal vuren. als de turn scarecards brengt heb ik die gehit dus ik denk dat het een prima spot is .
      turn hit wat met het board , en ook met mijn range , gezien ik prima sc enzo in mijn range kan hebben .
      hij checkt en ik stab , maar hij blijkt te callen .
      hier zet ik hem op een pp / fd , met meer pp dan fd , gezien een fd oop niet die bet gaat ch-callen .
      de river hit mijn range ongelooflijk goed , en beslis dan ook de shove te maken . klopt men line , en is het een goeie shove ?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($70.15)
      BB ($50)
      UTG ($29.80)
      UTG+1 ($50)
      CO ($61.20)
      Hero ($50)

UTG+1 posts $0.50

Dealt to Hero K:spade: A:spade:

fold, UTG+1 checks, CO raises to $2.25, Hero calls $2.25, fold, fold, fold

FLOP ($5.75) 3:heart: 7:club: 8:club:

CO bets $3.95, Hero calls $3.95

TURN ($13.65) 3:heart: 7:club: 8:club: 5:heart:

CO checks, Hero bets $9, CO calls $9

RIVER ($31.65) 3:heart: 7:club: 8:club: 5:heart: 6:heart:

CO checks, Hero bets $34.80 (AI)
  • 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik zou bij dit soort plays op de F wel kijken naar zijn Cbet% en WTS om te kijken of hij niet gewoon redelijk weinig cbet en hier dus wel een overpair OID heeft en vervolgens naar zijn WTS om te kijken of hij uberhaupt een overpair oid nog gaat folden.

Als zijn cbet niet al te hoog is en WTS redelijk hoog zou ik gewoon folden en tegen hem niet te gek gaan doen.

Zonder deze stats weet ik ook niet of deze play wel echt kan
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      je redenering klopt wel overigens :) hij behoort hier zelden tot nooit een 2p+ hand te hebben dus dit kan prima