[AFGEROND] NL50 HU stake (pokerstars)

• noisecore
      noisecore
      Bronze
      Dag beste pokerstrategen,

Net als velen onder jullie ben ik ook de dupe van de uitspattingen van full tilt poker. Net voor full tilt offline ging was ik met het grootste deel van men roll naar daar gemoved. Alles wat daar staat beschouw ik dus ook niet meer als deel van men roll.

Ik ben dan NL50 gaan spelen op ongame en met loose BRM naar NL100 gemoved omdat ik NL50 daar echt nitfest vond. Colddecks, spew ten gevolge van colddecks en HU donkaments hebben me echter wat doen droppen.

Voor de problemen met full tilt speelde ik MSS tot NL400 met een 4k+ in profit op ipoker op 3-4maanden. Recent ben ik ovegeschakeld naar BSS.

This is the story, down to business:

Naast de 6max die ik nog af en toe speel (heb er een beetje de motivatie in verloren met momenten) wil ik HU gaan spelen. Ik ben zeer gemotiveerd om HU te leren en vind de game ook erg leuk omdat ik een actionmonkey ben :D .
      Het grootste deel van men roll staat op full tilt en ik kan hier dus niet HU met beginnen spelen. ik zoek dus iemand om me te staken hiervoor. Ben momenteel nog vrij nieuw in HU (heb al wat matches op stars gespeeld op NL50) maar ik leer er erg graag over bij.

Ik had gedacht aan een staking voor 50 tot 100 BI (mag je zelf bepalen, al vind ik een minimum van 50BI wel noodzakelijk, ik denk dat alles onder 50BI wat loose BRM is voor HU). Profit gaat 50/50 net als stellar rewards en andere bonussen (ja ik ga op stars spelen dan). Eventueel kan er gewerkt worden met een makeup. Al die dingen kunnen op skype besproken worden.
      Als er iemand interesse heeft en erover wil praten op skype add me dan maar.
      De duur van de staking kan ook besproken worden :)
      Als ik na een tijdje merk dat het niet echt fantastich gaat met HU zal ik overwegen een paar coachings te nemen op eigen kosten, dus ik denk wel dat dit een profitabele deal is.

Cheers,

Noise
  • 1 antwoord