Nicolas : First post

• NicolasXXX
      NicolasXXX
      Basic
      Juu
      Ik ben Nicolas - 20 jaar - Gent (oost-vl.)
      Werk nu al 2 jaar (orderpicker) Studies? lol

Begonnen met pokeren op mijn 17 jaar. Heel wat ''tegenslag'' gekend door veel te weinig artikels lezen, te lui, te stoned,... enzovoort enzovoort
      Tilt? Dat ken ik niet... Veel te chill voor me ergens over op te winden.. (Je leefd tenslotte maar 1x)
      Heb totaal geen online-succesen gekend, heb het al gezegd, khad niets van basis, en was te lui, te stoned voor bij te leren..
      Maak me toch even lid voor als ik later en beroemd ben met poker, dat jullie toch kunnen zeggen dat jullie mij kennen..

Speel MTTS, MTTSNGs(45s&90s) - 1$(excl.rake)

Speel absoluut geen cashgames, want speel anders toch heel mijn roll erdoor...

Heb even niet gepokerd, door 6 maanden weg te zijn geweest naar Spanje, en daar had ik meer intresse in de spaanse dames.. (moet niet spaans zijn hoor, zolang het maar vrouwen zijn ...)

Vandaag ga ik terug starten, en zal wel eens een blogje aanmaken ook, en als ik niet te lui, te stoned,... enzovoort enzovoort, dan ga ik af en toe wel eens een paar handen converteren voor wat te discussieren ofzo...

Quote van de dag:
      I'm so happy because today I found my friends - they're in my head
  • 3 antwoorden
    • runningriot
      runningriot
      Bronze
      Hey nicolas

veel succes met de nieuwe start van je poker carriere.

Wilde alleen ff zeggen dat er ook genoeg andere manieren van tilten zijn dan boos worden.
    • NicolasXXX
      NicolasXXX
      Basic
      Wilde alleen ff zeggen dat er ook genoeg andere manieren van tilten zijn dan boos worden.

Indien ik een badbeat rond mijn oren krijg, ga mijn spel er totaal niet onder beinvloed worden. En nu zeg jij: Misschien onbewust...
      Neen toch niet, volgens mij is er iets mis met mijn hersenen, de hand erna ben ik het al lang vergeten...
    • Grunn17
      Grunn17
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NicolasXXX

Indien ik een badbeat rond mijn oren krijg, ga mijn spel er totaal niet onder beinvloed worden. En nu zeg jij: Misschien onbewust...
      Neen toch niet, volgens mij is er iets mis met mijn hersenen, de hand erna ben ik het al lang vergeten...
      Drugs FTW :coolface: