pech

• almeraldo
      almeraldo
      Bronze
      na gisteren en slechte dag gehad te hebben dacht ik dat het gewoon wel zou over gaan...
      nu had ik 3 cashgame vensters geopend op 0.02*0.4: krijg ik meteen azen op het 1 en koningen op het andere
      op het eerste is er ne clown die na mijn raise all in gaat en een straat hit en op mijn 2de was de flop goed, de turn goed en dan valt er een aas en wat blijkt da die andere a-3 had :-)
      hoe doen sommige da toch????
  • 3 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Variance is a bitch, innit? :)

Nee serieus, dit is gewoon pure variance, doe je niks aan. Je kunt niet op basis van één dag en twee handen de dag erna zeggen dat je pech hebt. Pech heb je als je gedurende maanden alleen maar coolers en suckouts om je oren krijgt (in dat geval heet het een downswing).

Al met al moet je tevreden zijn dat ze hun slechtere handen tegen je spelen, want op die handen ligt je voor. Zou je in dezelfde situatie 50.000 keer een flop, turn en river draaien, zou je dik winnen. Wees er dus maar blij mee. Je hebt het geld er goed in gekregen toch?
    • BBQNL
      BBQNL
      Bronze
      Je moet het zo zien jij ben de daeler
      En de vissen komen gokken bij je
    • jeroenth
      jeroenth
      Bronze
      We kennen het allemaal blijft vervelend om zo te verliezen.
      Ik heb net een paar toernooitjes achter de rug waarbij het zo ging.

Verliezen terwijl je met 70 to 90 % kans het geld in het midden krijgt op flop of turn.
      Op de korte duur vervelend op de lange duur winstgevend.

ff wat anders doen van je af zetten en als je er om kan lachen en beseft dat je het daar van moet hebben weer verder spelen.

Suc6