Odd / outs tabel op turn

• pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Je gebruikt op turn bij benadering toch nog steeds de 2e kolom (Odds van de flop naar de turn (1 kaart)) uit de odds en outs tabel om te kijken of je mag callen toch? In principe veranderen je odds van flop -> turn en turn -> nauwelijks dus het lijkt me logisch dat je dat ook 2e kolom gebruikt.

Merk dat ik op turn af en toe te makkelijk call en ik me dus moet gaan aanleren om op turn nog eens naar tabel te kijken. Vaak heb ik op flop nog wel odds om te callen en call ik blindelings turn ook maar dat is toch niet goed aangezien de pot odds wel veranderen?
  • 3 antwoorden
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Je gebruikt op turn bij benadering toch nog steeds de 2e kolom (Odds van de flop naar de turn (1 kaart)) uit de odds en outs tabel om te kijken of je mag callen toch?
      Ja

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Vaak heb ik op flop nog wel odds om te callen en call ik blindelings turn ook maar dat is toch niet goed aangezien de pot odds wel veranderen?
      Inderdaad
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Toch niet slecht zo een downswing (kleintje) op zijn tijd houdt me scherp en anders had ik hier nooit naar gekeken :coolface: .
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      In de artikelen staat dat je met 2 overcards (6 outs) de flop en turn mag callen als de pot 10 keer zo groot is als de bet (10:1). In de chart staat de je 7:1 nodig hebt.

Waarom word er in de bronze artikelen over 10:1 gesproken? Is dit omdat je nog wel eens dominated kan zijn en je daar rekening mee moet houden?

Kan je bijvoorbeeld met AK (overcard op de flop), de flop callen voor 7:1?