NL 4 - AK in bb

• charisdegeus
      charisdegeus
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $5,57
      Hero:
      $3,36

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A:club: , K:spade:
      7 folds, SB raises to $0,18, Hero raises to $0,52, SB calls $0,32.

Flop: ($1,02) K:heart: , 8:diamond: , 5:club: (2 players)
      SB bets $0,45, Hero calls $0,45.

Turn: ($1,92) A:diamond: (2 players)
      SB checks, Hero checks.

River: ($1,92) 6:diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets $1,12, SB raises to $2,80, Hero raises to $2,43 (All-In).

Final Pot: $7,15

Results follow (highlight to see):
      SB shows three of a kind, achten (8s 8c)
      Hero shows (Ac Ks)

SB wins with three of a kind, achten (8s 8c)

Ben benieuwd naar jullie gedachten. Ik call hier de flop, omdat ik hier een donkbter van zijn kant verwacht, gezien zijn hoge c-bet percentage. Turn check, in de hoog op een second barrel bluf, welke uitblijft. River kan ik imo niet meer folden, gezien de pot odds?
  • 3 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Cbet percentage zegt niets over zijn donkbet neigingen. Ik zou flop callen om zijn zwakke K's/lagere pairs er in te houden. Turn zou ik valuebetten. Ik snap niet helemaal waarom je checked nadat zijn second barrel uitblijft, jij hebt positie dus zou hem geen free card geven.
      Denk dat de river wel een call is na zijn shove idd, odds zijn 4,5:1 en je hele stack ligt er al zowat in :P Ik vind zijn line erg raar op dit board.. had hier geen set verwacht.

Zou wel full stacked gaan zitten btw :)
    • charisdegeus
      charisdegeus
      Bronze
      wat betreft de c-bet / donkbet heb je uiteraard gelijk. maar eigenlijk alle handen van de bu, maar ook in de sb / bb raisede hij. ongeacht zijn positie maakte hij hier c-bets, en ook donkbets na het callen van een raise.

aangezien de A voor mij uiteraard geen scarecard is, en voor hem mogelijk wel (nu hij zijn 8 op de flop hit niet, maar 9/10 keer heb je in die blind battles met je paartje K al de nuts, en druk je iemand alleen maar weg als je op een scare card gaat barrelen), wil ik hem hier niet uit de hand drukken en check ik behind. Bet had dus beter geweest.

Ideale line had dus geweest c/c flop, bet turn, en normaliter dan nog een value bet op de river ook? (uiteraard was het er dan nu op de turn al ingegaan, maar in het geval van geen set?). Ik denk dat de 3e ruiten normaal gesproken een blanc is gezien de 3bet actie PF, en dus een valuebet op de river prima is?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      hey ,
      allereerst moet je inderdaad fullstacked zitten.
      op de flop kan je zijn donkbet callen , omdat de pot al groot genoeg is om het er op de turn in te krijgen .
      eens hij checkt moet je zelf de turn betten , en in dit geval shoven .
      as played gaat het er op de river in :)