Tt 25Nl

• KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Known players:
      MP3 (Hero):
      $25.00
      CO:
      $16.93
      BU:
      $20.20
      SB:
      $41.74
      BB:
      $29.60
      UTG2:
      $25.29
      MP1:
      $14.10
      MP2:
      $37.77

Preflop: Hero is MP3 with T, T.
      2 folds, MP2 raises to $0.75, Hero calls $0.75, 2 folds, SB calls $0.65, BB calls $0.50.

Flop: ($3) Q, 9, 3 (4 players)
      SB checks, BB checks, MP2 bets $1.25, Hero raises to $3.50, SB folds, BB folds, MP2 calls $2.25.

Turn: ($10) J (2 players)
      MP2 checks, Hero bets $6.00, MP2 calls $6.00.

River: ($22) 3 (2 players)
      MP2 checks, Hero checks.

Final Pot: $22.

Results follow:

Hero shows two pairs, tens and threes(Tc Th).

MP2 shows two pairs, kings and threes(Kc Kh).

MP2 wins with two pairs, kings and threes(Kc Kh).

OR lijkt een redelijk prima speler, en neemt zijn tijd voor beslissingen, de andere 2 zijn fishes.
      Flop is vrij drawy en de 2 fishes checken. Nu gaat de OR vrij klein doorbetten, want me een vermoeden geeft dat hij geen supersterke hand heeft, de fishes verwacht ik van dat ze vaak zullen folden. Mijn 3bet had wat groter gemoeten denk ik..
      Turn is een redelijke scare card voor villian en ik denk dat hij heel veel handen moet gaan opgeven als ik hier doorbarrel.. Op het moment dat hij hier called geef ik eigenlijk wel op omdat hij duidelijk een sterke hand heeft.

Ik denk dat ik hem eigenlijk niet zo super heb gespeeld afgezien van de betsizings, had ik hier moeten 3rd barrelen? Andere optie was geweest om te checken op de turn en river te shoven zodat mijn hand heel erg op een setje leek, maar ik denk dat ik de hand al een beetje verkloot op de flop..
  • 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik zou hier of callen of folden op de flop. Als hij een zeer wijde preflop range heeft en enorm veel cbet zou je kunnen callen omdat hij hier mogelijk een lager PP heeft. Als je raist moet je het veel groter doen zodat de blinds/oR ook geen odds krijgen om te drawen.

Maar omdat beide blinds beide op een ch/r kunnen loeren, het 4-way is en je niet echt veel outs hebt zou ik folden.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Ik zou hier of callen of folden op de flop. Als hij een zeer wijde preflop range heeft en enorm veel cbet zou je kunnen callen omdat hij hier mogelijk een lager PP heeft. Als je raist moet je het veel groter doen zodat de blinds/oR ook geen odds krijgen om te drawen.

Maar omdat beide blinds beide op een ch/r kunnen loeren, het 4-way is en je niet echt veel outs hebt zou ik folden.
      ik call wel gezien TT=JJ hier en anders fold je echt superveel op dit board (als in, te veel).

voorderest zie ik niet in wat van onze tegenstander uit de turn gaat folden wat voorligt op ons, met andere woorden zijn we op de turn aan t bluffen :P dit is met TT meestal geen goed idee naar mijn mening.

maw ik call flop en kijk nog wel wat ik op de turn doe, callen of folden