Add-on ja of nee?

• 28 antwoorden
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      is afhankelijk van je stack size en toernooi type.
      In een turbo variant doe ik het eigenlijk altijd wel. ivm met snel stijgende blinds geeft het iets meer speelruimte.
      in regulars is het afhankelijk van hoe groot mn stack is ( aantal bb) , ik kijk hier echter wel naar het gemiddeld aantal chips zodat ik niet ondanks dat ik bv 40 bb heb short aan tafel ben.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
      In een turbo variant doe ik het eigenlijk altijd wel. ivm met snel stijgende blinds geeft het iets meer speelruimte.
      in regulars is het afhankelijk van hoe groot mn stack is ( aantal bb) , ik kijk hier echter wel naar het gemiddeld aantal chips zodat ik niet ondanks dat ik bv 40 bb heb short aan tafel ben.
      incorrect.

Neem altijd een add on. Als je ff search gebruikt zie je dat hier al verschillende topics over zijn op dit forum.
    • harrythehipster
      harrythehipster
      Bronze
      Heb idd een topic gevonden. had al eens gezocht maar kon zo gauw geen threads vinden. Er lijkt idd een consensus te zijn om altijd een add-on te nemen. Op het interweb (andere pokerfora) zijn de meningen wat verdeeld. Hoe dan ook zal ik voortaan altijd een add-on nemen.

thnx for the reply
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
      incorrect.

Neem altijd een add on. Als je ff search gebruikt zie je dat hier al verschillende topics over zijn op dit forum.
      Als chipleader kun je wel besluiten om geen add-on te doen I guess, maar overall gwn add-on idd
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      ^ jij hoort geen addon te doen :) dan duurt het nog langer voordat je push fold stack hebt :)
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Als ik een een regular toernooi met bijv. meer dan 2x average een monsterstack is en de addon in feite niks bijdraagt aan mijn stack, doe ik geen addon hoor...
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Imo altijd add on. Heb wel eens berekening gemaakt of het nog +EV is met sick stack, dit komt vrijwel nooit voor.
    • Mstlc
      Mstlc
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Als chipleader kun je wel besluiten om geen add-on te doen I guess, maar overall gwn add-on idd
      Meh, BS. Je geeft effectief value op door geen add-on te doen. Als een add-on je stack met maar 1% vergroot kan het misschien maar dat zijn situaties die gewoon niet voorkomen...

Oorspronkelijk gepost door vietlam
      ^ jij hoort geen addon te doen dan duurt het nog langer voordat je push fold stack hebt
      Ook BS. Zelfs als iets zwakkere speler is een add-on nemen beter omdat je het moment van waarop je push/fold moet beginnen spelen kan uitstellen. Hoe langer je dit kan uitstellen hoe beter... tenzij je natuurlijk iemand bent die echt grove fouten begint te maken met zo'n ~25bb stacks. Maar dan is het aan te raden van aan je skills te werken ipv gewoon add-ons te vermijden.
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      gozer jij bent bullshit lol.

het was een grap tegenover donbartos omdat hij alleen kan push folden . En altijd raise fold zodat ie push fold stack heeft :)
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mstlc

^ jij hoort geen addon te doen dan duurt het nog langer voordat je push fold stack hebt
      Ook BS. Zelfs als iets zwakkere speler is een add-on nemen beter omdat je het moment van waarop je push/fold moet beginnen spelen kan uitstellen. Hoe langer je dit kan uitstellen hoe beter... tenzij je natuurlijk iemand bent die echt grove fouten begint te maken met zo'n ~25bb stacks. Maar dan is het aan te raden van aan je skills te werken ipv gewoon add-ons te vermijden.
      I lolled about his seriousness
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Sarcasme spotten blijft lastig op een forum!
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Wie weet vind Mstlc bovenstaande posters gewoon zwakkere spelers. :)
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Wie weet vind Mstlc bovenstaande posters gewoon zwakkere spelers. :)
      Olie op vuurke smijten zunne :D
    • Mstlc
      Mstlc
      Bronze
      gozer jij bent bullshit lol.

het was een grap tegenover donbartos omdat hij alleen kan push folden . En altijd raise fold zodat ie push fold stack heeft :)
      Learn to quote instead of ^. Dacht dat je het tegen die thread starter had :p
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      altijd max add on obv.

Zijn wel situaties waar ik single rebuy, maar ook niet veel
    • crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      ik start altijd met dubbele stack (gelijk 1 rebuy dus) en dan een add-on.

Verder rebuy ik nooit. Ik speel het vrijwel als een normaal tourney dus. Mensen speler losser in rebuys, dus dat is juist voordeel, grotere kans dat je QQ+ ofzo gecallt wordt in rebuyperiode.

Vrij standaard toch? Of heb ik het mis? :P
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door crazyrocks

Verder rebuy ik nooit. Ik speel het vrijwel als een normaal tourney dus. Mensen speler losser in rebuys, dus dat is juist voordeel, grotere kans dat je QQ+ ofzo gecallt wordt in rebuyperiode.

Hi,

Je hebt het mis. Het is het handigste (equity-wise) om gewoon aan het begin van het toernooi te rebuyen, en vervolgens de auto-double-rebuy en auto addon aan te zetten, rebuyen is namelijk altijd goed.

De enige uitzondering is een toernooi met zo'n snelle structuur, dat je op een gegeven moment nog maar een paar bb's kan kopen. Dan kun je beter stoppen, maar de vraag is of je zulke snelle rebuys uberhaupt wel moet spelen natuurlijk.
    • crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Hi,

Je hebt het mis. Het is het handigste (equity-wise) om gewoon aan het begin van het toernooi te rebuyen, en vervolgens de auto-double-rebuy en auto addon aan te zetten, rebuyen is namelijk altijd goed.

De enige uitzondering is een toernooi met zo'n snelle structuur, dat je op een gegeven moment nog maar een paar bb's kan kopen. Dan kun je beter stoppen, maar de vraag is of je zulke snelle rebuys uberhaupt wel moet spelen natuurlijk.
      Mja, dat is natuurlijk omdat je voor hoge cashout gaat, klopt..
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Oorspronkelijk gepost door crazyrocks

Hi,

kun je vaak beter single rebuy doen en dan practically bijna any2 folden tot de add on
    • 1
    • 2