[CANCELLED] stacking/backing

• liessens
      liessens
      Bronze
      Ik ga eerst even situatie schetsen, waarom ik net backing/stacking wil.

Ik speel sinds november ofzo poker en dat zonder 1cent te investeren, maar grootste deel van de tijd heb ik gewoon winstgevend spelen/wegspewen afgewisseld. Enkel rods op full tilt heb ik sinds begin mei deftig gegrind zonder tilt. Ik sta op de 1.1rods rond de 1k in de +. Ik ben vrij zeker dat ik ook andere dingen winstgevend speel, maar nooit echt serieus gegrind(heb ongeveer alles gemixed). Dus is ook voor mij moeilijk in te schatten in welke mate ik wat beat.

Toen kwam dus de dag dat we niet meer op full tilt konden. Voor mij echt serieus de rotste dag van laatste jaren(die dag kreeg mijn zus ook b-attest er boven op). Ik was er rot vast van overtuigd dat alles wel in orde kwam met full tilt. Dus voor mij was het gewoon kwestie die periode te overbruggen. Hierbij dank ik Solar die mij 10dollar heeft gestuurd op stars. Hiermee ben ik deftig mee begonnen te grinden. Eerst de 0.1 360mans op stars natuurlijk mega swingy dropte al snel een 60tal BI de eerste dag, maar dan 3wins en bam 20dollar. Dan 45mans gaan spelen eerst 0.25 en daarna ook wat 0.5. Ik kon vrij makelijk opbouwen tot 35ofzo en ging nog steeds goed, maar ik vond het gewoon te makkelijk en geen uitdaging in.

Ik wou dus wat mtt gaan spelen jammergenoeg heb je die pas van 1dollar en zelfs daar niet al te veel. Maar aangezien ik dacht heb toch BR op full tilt, kom ik probeer het. Misschien ga ik broke, misschien haal ik BR van 200+ en kan ik beetje deftig low stakes mtt gaan grinden. Ik ging voor week swingen als gek om op 50dollar te staan(vaak net niets f2t's en zo). Dag voor pokerbreak van 3weken tot na hoorzitting full tilt. Ik wist dat ik als ik terug op full tilt kon, niet meer op stars zou spelen waarschijnlijk(full tilt blijft mij meest bevallen). Dus ik ging alles of niets spelen en speelde elke mtt van 1-5dollar elke variant die er was. Tot ik broke zou zijn of een bedrag dat ik de moeite vond(iets van 200dollar ofzo). Dit was zeker wel winstgevend, maar de kans op broke is natuurlijk heel groot. Pak weg 75procent broke, 20procent 250+dollar en 5procent 500+(pak mij niet op cijfers, is gewoon voorbeeldje). Dit wist ik op voor hand en had er geen enkel probleem mee.

Echter kwam ik eergisteren terug op pokerstrategy en zag iets wat ik echt niet had verwacht. De zaak was uitgesteld. Ik was hier echt in teleurgesteld, eigenlijk niet in full tilt of het AGCC, maar eerder in alle mensen die deden uitschijnen dat er op 26juli een beslissing zou genomen worden, terwijl als je het eerlijk bekijkt dat gewoon heel onwaarschijnlijk was.

Nu zit ik dus met grondig probleem. Ik barst om terug te pokeren na mijn pokerbreak en ben echt ten volle gemotiveerd, maar heb nergens meer funds(stomme alles of niets poging van mij) en ga zelf ook niet storten.

Waw is weer veel te lange tekst geworden om de situatie uit te leggen. :P
      Het komt er dus op neer dat ik backing/stacking wil aangaan. In afwachting tot full tilt terug online komt. Ik besef nu dat dit heus nog tijd kan duren, maar misschien ook niet. Het is dus wel vrij belangrijk dat er duidelijk wordt gesproken over hoe dit gaat worden geregeld. Aangezien ik dit vooral als overgangsperiode ga zien. Qua wat van spel heb ik eigenlijk geen voorwaardes. Qua mtt sng heb ik het meeste volume dat ik kan voorleggen, maar voor mij maakt het allemaal eigenlijk niet veel uit.

Ff kort in puntjes voor wie de tekst te lang vindt.
      -backing/stacking: voorwaarden kan allemaal besproken worden. Ik wil voornamelijk kunnen pokeren.
      -gametype kan besproken worden
      -voor mij overgangsperiode.

Edit misschien nog interessant
      full tilt:tommeketoch
      Pokerstars:tommeketoch
  • 15 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Wat zou je zelf het liefste spelen? of denk je zelf het beste in te zijn?
      En voor hoeveel zou je dan gestaked willen worden?
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Zijn heel moeilijke vragen, want ik speel heel veel verschillende dingen graag.

Dingen die ik liefst speel en wel zeker ben dat ik het beat 4max/tripple stud mtt. Echter is volume draaien hierin quasi onmogelijk en ik kan dus echt ook mijn werkelijke roi absoluut niet in inschatten. Ik zie dit eerder als iets wat ik later als sidegame erbij zou kunnen pakken.

Wat ik zeker beat is mtt sng 45mans en waarschijnlijk ook wel 180mans(maar die heb ik nog nooit gespeeld). Deze liggen ook het dichtst bij rods. Het enige waar ik ooit in geslaagd ben een vorm van volume te draaien met zeer mooie roi's.

Verder heb ik er ook zeker aangedacht om of cashgames of gewoon 9man sng's eens te gaan aan te pakken. Ik heb maar heel kort gecashgamed(2NL/5NL leek ik zwaar te beaten, maar volumefail) en 9man sng's nooit gespeeld, maar ik zou die wel graag eens proberen beaten met eerst meer standaard te gaan spelen. Dat volledig in orde krijgen om vervolgens terug meer advanced te gaan spelen wat gepaard kan gaan met het upmoven in limits.

Voor hoeveel, hangt natuurlijk af van gamesoort. Ik wil liefst beginnen met microlimieten om eventueel iets sneller up te moven vanaf het duidelijk is dat ik het beat. Voor deze microlimit wil ik dan een solid Br binnen solid BRM te kunnen gaan grinden.
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Een microkrediet is mss wel een oplossing? Ik wil mss wel wat lenen tegenover een kleine intrest ... Ik heb niet genoeg roll online staan om je te staken dus dat lijkt mij een oplossing... spreek me ff aan op skype als je dit een idee lijkt om over te praten
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Als ik van jou was zou ik gewoon. 45/180 mans grinden... Zijn vrij soft imo
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Waarom wil je niet zelf storten? 35 euro is 50 dollar? Kan je zo $1.10s mee grinden
    • Fredjen
      Fredjen
      Bronze
      Geld van FTP zie je nooit meer terug.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Fredjen
      I lolled
    • Shenno
      Shenno
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Fredjen
      lol :facepalm:
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timBKR
      Waarom wil je niet zelf storten? 35 euro is 50 dollar? Kan je zo $1.10s mee grinden
      Simpel, ik vertrouw mijzelf niet. Ik weet van mijzelf dat ik winning poker player ben, maar wegtilten op welke manier dan ook, kan altijd. Is dat met geld dat ik via poker heb gewonnen, so be it, maar met eigen centjes liever niet.
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door liessens
      Simpel, ik vertrouw mijzelf niet. Ik weet van mijzelf dat ik winning poker player ben, maar wegtilten op welke manier dan ook, kan altijd. Is dat met geld dat ik via poker heb gewonnen, so be it, maar met eigen centjes liever niet.
      Dus maar even een ander zijn geld wegtilten, LOL
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      BRM start over?
      Je bent niet de enige mijn main game was ook op tilt.
      Weet dat kut is maar gewoon proberen zou ik zeggen.
      Hoop voor ons dat het geld terug komt maar zolang dat niet komt gewoon proberen te grinden op de andere sites en ja je kan wel starten met freerolls als je niks wilt betalen.
      Gewoon mindset ff omschakelen.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door breezer1
      Oorspronkelijk gepost door liessens
      Dus maar even een ander zijn geld wegtilten, LOL
      thats what i thought...

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

3-dubbele facepalm :P
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Nah ik begrijp t wel, als hij met zn eigen geld niet genoeg discipline heeft en met iemand anders zn geld niet TILT omdat ie dat niet kan maken..
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
      Nah ik begrijp t wel, als hij met zn eigen geld niet genoeg discipline heeft en met iemand anders zn geld niet TILT omdat ie dat niet kan maken..
      Dit

Je eigen geld is heel anders dan het geld van iemand anders. Bij mij zou het eerlijk gezegd eerder andersom zijn dat ik met mijn eigen geld scared money speel.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ff maar reageren. Voorlopig is dit niet meer nodig. Dus mag dicht al ben ik eventueel nog wel geïntresseerd in backing voor tripple stud/4max. Als sidegame, maar zelfs in 50/50format is dat op dit moment voor mij nog te duur. Dus eenmaal ik groot genoege BR daar voor heb opgebouwd en heb nog interesse open ik wel nieuw topic

Verder bij backing/stacking zou ik natuurlijk nooit gaan tilten met dat geld. Ik ga zelfs verder als ik tilt, zou het gewoon op eigen rekening zijn. Verder tilt als in tilten en zo slecht spelen heb ik amper. Tilt is voor mij buiten BRM gaan spelen of alles door elkaar gaan spelen. Backing/stacking kan daar zelfs preventie tegen zijn.

Verder gaat niet willen storten over meer dan enkel tilten. Het is gewoon bewuste keuze, want oké je kan beginnen met storting van 10dollar, maar wie zegt dat het daar eindigt... Daar wil ik mij tegen beschermen. Verder heb ik geen enkel probleem met freerolls. Ik heb lang genoeg op full tilt freerolls gespeeld. Echter heb je op stars gewoon vrij beperkt aanbod van freerolls en elk ander netwerk tilt mij zoiezo.