Hallo allemaal

• Isometrus
      Isometrus
      Bronze
      Ik ben Vincent Wisse, ik ben 31 en ik woon in Delft. Mijn gamer/poker naam is Isometrus. Mijn interesse voor poker is in de laatste jaren gegroeid. Het is begonnen met het kijken van poker op tv en later op het internet. Ik speel ook al een tijdje voor play money om vertrouwen op te doen en het spelletje te leren. Nu denk ik dat ik er klaar voor ben om voor cash te spelen en vandaar dat ik hier nu ben. Ik heb nog veel te leren en denk dat dit forum daar de juiste plek voor is.
  • 3 antwoorden
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Welkom Vincent!

Weet je al welke variant je wilt gaan spelen? dan kunnen wij je misschien nog wat video's en artikelen adviseren ;) !

Heb je het startkapitaal al ontvangen? zo ja waar heb je hem laten storten?

Wauss
    • Isometrus
      Isometrus
      Bronze
      Startkapitaal heb ik ontvangen op partypoker.
      Ik wil het voorlopig houden bij holdem. Is het verstandig om eerst limit of pot limit te kiezen ipv No Limit? In de toekomst lijkt mij Omaha erg gaaf maar dat is nu nog niet aan de orde.
    • Titangizmo
      Titangizmo
      Bronze
      Limit en no limit zijn heel verschillend qua stijl, dan heb je ook nog verschillende stacksizes als tactiek en verschillende tafels (10-man, 6-man en heads up). Elke variant heeft zijn speciale nuances.

Begin sowieso op de allerlaagste limiet en lees de artikels hier.
      Iedereen hier test wel eens een andere variant om te kijken wat hem beste ligt.
      Alvast succes met het zoeken van je maingame.

Lees vooral het artikel over BRM aka BankRollManagement.
      Dat is zo wat het belangrijkste concept in poker imo.

Alvast succes hier!