first aid package op titan

• charisdegeus
      charisdegeus
      Bronze
      Beste PS crew,

Vorige week heb ik me aangemeld voor de first aid package van Titan (100$). Netjes ontvangen en inmiddels ben ik dus begonnen met het vrijspelen van de package.

Ik las bij de voorwaarden dat je 200$ aan rake moet generen, en heb op de titan site even gekeken naar titan points en de te behalen rake, maar werd hier niet veel wijzer van.

Hoeveel titan points moet ik nou precies verdienen, voor de aid package vrij is? De traffic op titan is niet heel hoog, dus als het vrij is overweeg ik naar stars te moven..

Groetjes!

Charis
  • 4 antwoorden
    • charisdegeus
      charisdegeus
      Bronze
      mensen die toevallig de First aid op titan al hebben vrijgespeeld? :s_love:
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Ik heb hem inmiddels al een tijdje vrijgespeeld. Je kan ten alle tijde de online support ff connecten en ze vragen hoeveel rake en fees je al hebt gegenereerd ;-)

Good luck!
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      ik heb hem ook in 2-3 weekjes vrij gespeeld, is dus zeker te doen.
      200$ rake komt ongeveer overeen met 3400 Titan points.
      Je kan het ook gemakkelijk volgen door te kijken naar je strategy points die je verdiend hebt op titan poker en deze te delen door 3. (per $ rake op titan krijg je 3 SP op pokerstragey.com)

greetz
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      Je kan het ook gemakkelijk volgen door te kijken naar je strategy points die je verdiend hebt op titan poker en deze te delen door 3. (per $ rake op titan krijg je 3 SP op pokerstragey.com)

greetz
      Hey Charis,

De suggestie van shevas is inderdaad het eenvoudigste voor een eerste schatting. Let er dan wel even op dat je de bonuspunten niet meetelt, maar echt alleen de punten van Titan Poker. Bij 600 StrategyPoints op Titan Poker heb je het package vrij gespeeld