Nl5 Aa

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik heb een algemeen vraagje over stealen. Ik hou nu 3xBB aan maar als je iemand iso-raised vanaf de button doe je dan 3xBB+1 of 4xBB+1? Als het voor value is doe ik 4xBB+1, anders 3xBB+1. Is dat goed?

SB 3bet tot nu toe al mijn steals (waren er nog maar 3 maar zegt wel wat) en hij is vrij agressief. Ik min-4bet voor value, wilde hem niet wegjagen (of kan ik beter callen?).
      Op de flop insta-shoved hij over m'n cbet heen, easy call toch?

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      BU (Hero):
      $5.22
      SB:
      $5.22
      BB:
      $2.12
      UTG2:
      $2.00
      MP1:
      $5.14
      MP2:
      $5.21
      MP3:
      $15.09
      CO:
      $3.00

Preflop: Hero is BU with A, A.
      5 folds, Hero raises to $0.15, SB raises to $0.45, BB folds, Hero raises to $1.00, SB calls $0.55.

Flop: ($2.05) 3, 8, 2 (2 players)
      SB checks, Hero bets $1.56, SB raises to $4.22, Hero calls $2.66.

Turn: ($10.49) 2 (2 players)

River: ($10.49) 4 (2 players)

Final Pot: $10.49.
      Results follow:

Hero shows two pairs, aces and twos(A A).
      SB shows a pair of twos(9 J).

Hero wins with two pairs, aces and twos(A A).
  • 3 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      nh,
      Preflop zou ik zeker niet callen, mss wel wat groter 4betten.
      En de flop is een ez call, zijn range is daar veel groter dan enkel sets hoor.

Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Ik heb een algemeen vraagje over stealen. Ik hou nu 3xBB aan maar als je iemand iso-raised vanaf de button doe je dan 3xBB+1 of 4xBB+1? Als het voor value is doe ik 4xBB+1, anders 3xBB+1. Is dat goed?
      Ik zou gewoon altijd 4xBB+1 aanhouden om te isoraisen. Als je openraised vanop de BU kun je wel 3bb openen om het stealen goedkoper te maken.
      Verschillende raisesizes hanteren voor goede/minder goede handen zou ik wel niet aanraden (hoewel de meeste spelers op de micro stakes dit nooit zullen door hebben)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ok thx shevas!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik open ook 3bb , maar isoraise 4+1 , gewoon omdat je toch ip zit , je de pot vaak postflop zal kunnen oppakken /uitspelen , en dus eigenlijk isoleer je steeds voor value.
      je isoraise van je handsterkte laten afhangen is niet goed , mensen die veel met je aan tafel zitten gaan dit oppikken en dus geef je een superobvious read weg .
      over de hand , vind je 4bet size prima , op deze manier kan je later ook goedkopere bluf4bets maken , en ze kunnen nooit profitabel callen want jij zit ip en de pot is al zo groot dat het er any flop in kan gaan .
      as played uiteraard easy call , in een 3bet pot kan je nauwelijks een overpair folden , laat staan in een 4bet pot