Hoihoi!

• RockTomaat
      RockTomaat
      Bronze
      Hoi ik ben Rocktomaat, ookwel Tom.

Ik kom hier om mezelf en mijn pokerspel aan de online tafels te verbeteren zodat ik nog meer plezier aan het mooie spelletje kan beleven!
      Omdat mijn bonus van €50 euro een beetje moeilijk op gang wou komen heb ik zelf maar wat geld gestort op pokerstars en nu vermaak ik me op de lage no limit tafels!
      Ik hoop nog veel van dit forum te leren !
  • 7 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Hey RockTomaat,

Welkom op het forum.

Oorspronkelijk gepost door RockTomaat
      Omdat mijn bonus van €50 euro een beetje moeilijk op gang wou komen heb ik zelf maar wat geld gestort op pokerstars
      Je bent zelf ook nog basic zie ik. Heb jij je $50 niet gehad of komt het nog?

In ieder geval heel veel succes gewenst. Wellicht zie ik je wel eens op Pokerstars voorbij komen ;)
    • RockTomaat
      RockTomaat
      Bronze
      Oh wat kan ik mezelf me nu wel voor mijn kop slaan!
      Na wat probleempjes heb ik ervoor gekozen om mijn €50 bonus op everest te ontvangen. Een nieuwe account gemaakt en leuke screennaam erbij verzonnen, en deze twee opgegeven bij pokerstrategy.
      Enfin tot zover gaat alles nog goed.
      Nu ben ik terug van een aantal weken vakantie en zie ik dat het geld onderweg is naar de account met screennaam RockWortel.
      Dus ik denk laat ik maar eens inloggen, ben ik totaal mijn inlognaam vergeten! Geen probleem ik druk wel op de wel bekende inlognaam vergeten knop en dan krijg ik mijn inlognaam zo in mijn postvak in.
      Maar ik ben niet alleen mijn inlognaam vergeten (op te schrijven??? :facepalm: ) maar ben zowel de email die ik voor deze account had aangemaakt te noteren (ik moest met een nieuwe email registreren vanwege een al bestaande account op mijn originele email).

Oftewel zwaai maar dag daag naar je 50 euro free roll! :rage: :rage: :rage:
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey RockTomaat,

Uit deze zin "ik moest met een nieuwe email registreren vanwege een al bestaande account op mijn originele email" begrijp ik dat dit niet je eerste account is op Everest Poker. En uiteraard is het niet toegestaan om een extra account aan te maken voor het $50 startkapitaal...
    • RockTomaat
      RockTomaat
      Bronze
      Hmm, oké dat kan ik wel begrijpen.
      Dus het lijkt erop dat ik hiermee mijn kans op het $50 startkapitaal heb weggegooid?

Edit: Daarnaast wil ik er wel bij zeggen dat mijn andere account volledig voor de lol was en er nooit echt geld op is gestort. Enkel wat klein geld verdient dmv free rolls...
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hmm, oké dat kan ik wel begrijpen.

Thx :)

Een account waarop je niet gestort hebt, maar wel voor echt geld op hebt gespeeld telt wel als 'echt geld' account.

We zullen verder even moeten afwachten wat er precies gebeurd met de aanvraag. Stuur anders even een ticket via onze support, dan kijken we daar even verder.
    • RockTomaat
      RockTomaat
      Bronze
      Nou, ik heb contact opgenomen met Everest Poker, top service btw!
      Nu heb ik mijn oude account gesloten/bevroren zodat ik verder kan met RockWortel.
      Nu nog even een mailtje sturen naar de Pokerstrategy support, om te vragen of ik nog steeds recht heb op het startkapitaal en dan hopelijk binnen 2 dagen dan eindelijk beginnen!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Het ligt aan een aantal factoren, maar ik zal het je even uitleggen via het ticket.