Bug op PS?

• DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi,

Ben ik de enige die last heeft van een vage bug op de PokerStrategy.com website? Ongeveer de helft van de keren dat ik ergens op klik (Forum, Video's, een thread, w/e) dan zeg hij een random woord in de link bijvoorbeeld:

http://nl.pokerstrategy.com/YUnQS/video/

Iemand enig idee hoe en waarom dit is? Ik heb het zowel op mijn telefoon als op mijn laptop dus daar ligt het niet aan lijkt me.
  • 15 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ik denk dat dat PokerStrategy's manier is om aan te geven dat 't tijd voor je wordt om te gaan slapen!

:D

Zonder gekheid: ik heb geen idee. Zal 't doorgeven aan de heren die er verstand van hebben. Kunnen zij je verder helpen.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik heb een ander probleem.
      Telkens als ik reply en het duurt wat langer voordat ik op past druk, dan krijg ik een melding dat

'Your request timed out. Please retry the request.'

Ook al is het slechts een minuutje ofzo. Eerder heb ik dit nooit gemerkt.
      Ik kan dan wel gewoon op back klikken en het nog een keer posten, dus het is geen groot probleem, maar wel een bug zo lijkt het.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      Telkens als ik reply en het duurt wat langer voordat ik op past druk, dan krijg ik een melding dat

Ik kan dan wel gewoon op back klikken en het nog een keer posten, dus het is geen groot probleem, maar wel een bug zo lijkt het.
      heb ik ook last van af en toe
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Ik ben de afgelopen 1,5 dag niet veel op het forum geweest dus ik heb niets gemerkt :D

Maar ik denk zelf dat de website de laatste weken gewoon wat instabieler is geworden door die Ddos-aanvallen die ze hebben gehad.

Ik denk ook dat de serverbeheerders op de achtergrond hard aan het werk zijn met het dicht timmeren van PS (beveiligingen) zodat het moeilijker wordt om Ddos- aanvallen op de servers uit te voeren en dat wij wellicht dat zo nu en dan merken.

Maar dat is wat ik denk. Voor een betere verklaring kan je wellicht wachten op een reactie van een CM ;)

**Edit** Toen ik dit wou posten kreeg ik zelf ook een Request TImed-Out :facepalm:
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Sjors777

heb hier sinds gisteren ook last van
    • SnijderMan
      SnijderMan
      Bronze
      Heb ik ook sinds een paar dagen last van.

Denk dat ze het een en ander aan de webserver aan het aanpassen zijn.
      Die rare url die DonBartos te zien krijgt heeft iets met sessie-informatie te maken.
    • Wekkerton
      Wekkerton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
      Oorspronkelijk gepost door Sjors777

heb hier sinds gisteren ook last van

en, ik ook :P
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold

Je kan dan ook op F5 drukken en dan op doorgaan, doe ik altijd
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Thanks voor het aangeven guys.

Ik zie dat er intern ook al wat vragen gesteld zijn, aangezien users uit andere communities ook dit soort problemen hebben gemeld, met name dan de timeout problemen.

Zodra er antwoorden/oplossingen zijn houden we jullie op de hoogte. Tevens zullen we natuurlijk nieuwe problemen blijven doorgeven. Ondertussen ga ik er vanuit dat IT hard bezig is deze problemen op te lossen.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door toxicgod
      Ik ben de afgelopen 1,5 dag niet veel op het forum geweest dus ik heb niets gemerkt :D

Maar ik denk zelf dat de website de laatste weken gewoon wat instabieler is geworden door die Ddos-aanvallen die ze hebben gehad.

Ik denk ook dat de serverbeheerders op de achtergrond hard aan het werk zijn met het dicht timmeren van PS (beveiligingen) zodat het moeilijker wordt om Ddos- aanvallen op de servers uit te voeren en dat wij wellicht dat zo nu en dan merken.

Maar dat is wat ik denk. Voor een betere verklaring kan je wellicht wachten op een reactie van een CM ;)

**Edit** Toen ik dit wou posten kreeg ik zelf ook een Request TImed-Out :facepalm:
      Het zal idd hier waarschijnlijk wel iets mee te maken hebben. Makes sense. :)

http://nl.pokerstrategy.com/YUnQS/video/

Dit ziet eruit als een Taf-link eigenlijk. Heb je iedere keer een ander woord, of blijft het dezelfde? (heb je trouwens al geprobeerd even je cookies te cleanen?)
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Ieder keer een ander random woord, en het is dus zowel op mn telefoon als mn laptop
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Ieder keer een ander random woord, en het is dus zowel op mn telefoon als mn laptop
      Hmm weird. Had je al geprobeerd je cookies voor PokerStrategy.com te cleanen?
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hm nee, zal straks es kijken. Kan dit op je mobiel? (hoe?)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Heb het even moeten opzoeken hoe je cookies op een telefoon verwijdert, maar heb wat gevonden. :)

Opera ->
      How do I erase the cookies?
      Choose Menu > Settings > Privacy > Clear cookies.

How do I erase my browsing history?
      Choose Menu > Settings > Privacy > Clear history.

Mobile Safari for iPhone OS (iPhone, iPod Touch, iPad)

To clear cache and cookies:

From the home screen, tap Settings, and then tap Safari.

At the bottom of Safari's settings screen, tap the buttons for Clear Cookies and Clear Cache. To confirm, tap Clear Cookies or Clear Cache again.
      To clear history:

From the home screen, tap Safari.

At the bottom of the screen, tap the Bookmarks icon.

In the lower left, tap Clear.

Tap Clear History.

IE

http://www.microsoft.com/windowsphone/en-us/howto/wp7/web/changing-privacy-and-other-browser-settings.aspx
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Thanks voor het speurwerk Nordin :) Zal straks eens kijken of het werkt, heb er overigens geen last meer van gehad vandaag (op mijn laptop).