NL4 TJ flopt 2 pair

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      MP1 = 14/9 (over 235 handen)

Heb ik deze hand goed gespeeld?

Op de R besluit ik niet te betten, omdat alleen handen die mij zouden beaten gaan callen.

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      OnGame
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($4)
      UTG+1 ($4.19)
      MP1 ($4.03)
      MP2 ($2.10)
      CO ($1.34)
      Sol4r (BTN) ($6.87)
      SB ($3.88)
      BB ($22.04)

Pre-Flop: ($0.06, 8 players) Sol4r is BTN 10 :spade: J :club:
      2 folds, MP1 calls $0.04, 2 folds, Sol4r raises to $0.16, 2 folds, MP1 calls $0.12

Flop: K :diamond: J :spade: 10 :club: ($0.38, 2 players)
      MP1 checks, Sol4r bets $0.38, MP1 calls $0.38

Turn: 8 :diamond: ($1.14, 2 players)
      MP1 checks, Sol4r bets $1.14, MP1 calls $1.14

River: 2 :heart: ($3.42, 2 players)
      MP1 checks, Sol4r checks

Final Pot: $3.42
      MP1 shows TWO_PAIR KING, JACK
      K :spade: J :diamond:

MP1 wins $3.20 (net +$1.52)

Sol4r lost $1.68
  • 5 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Als je besluit te isoleren doe dan iets van $0,20 (4xbb+1xbb per limper). Verder de handen die jou beaten zijn AQ, KJ, KT en Q9 waarvan hoogstwss KT in zijn range zit. Je ligt hier dus hoogstwaarschijnlijk voor. Ik zou hier dan ook ter protectie close to pot betten op flop dus dat is prima.

Turn is een vervelende kaart omdat het T9 een straight geeft. Je moet echter wel betten om nog value te krijgen van handen als QJ, QT, 99 (mssn nog in zijn range?). Zou hier iets van $0,80 betten. River is een obv check behind en een fold op een donk wss.

Oke nu evaluatie nadat ik de spoiler heb gelezen :P

Villain is best tight PF dus ik denk dat JT geen iso is en hoogstens een mee limp maar dat wss ook niet eens. Dit omdat hij jou vaak dominate. Als hij hoge fold to flop cbet heeft dan zou het nog wel kunnen (80%+) anders wss niet ;)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RicoW
      Villain is best tight PF dus ik denk dat JT geen iso is en hoogstens een mee limp maar dat wss ook niet eens. Dit omdat hij jou vaak dominate. Als hij hoge fold to flop cbet heeft dan zou het nog wel kunnen (80%+) anders wss niet ;)
      Vooral dit. JTo is zelfs tegen een limping range nog vaak gedomineerd en heeft geen geweldige speelbaarheid. JTs is een ander verhaal, maar zoals RicoW zegt hangt het af wat voor 'n type tegenstander het is en hoe zijn gedrag is op de flop.

Post-flop is verder prima, ik denk ook niet dat er heel veel handen zijn waar je nog value van kan krijgen. Alleen KQ kan je nog tegen valuebetten, Qx called geen riverbet meer dus het is te light om hier voor 3 straten value te gaan.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ik hou nog steeds de Advanced Openraising Chart (FR) aan.
      Op de BU is dat J9o+
      Mijn standaard openings bet is op de CU en BU 3BB en in andere posities 3,5BB
      Per limper een BB er bij
      Als ik uit de blindsopen raise komt daar nog eens een B bij (voor oop spel)

Is dat geen goede sizing?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Jawel hoor, dat is prima. Maar om te isoleren heb je sterkere handen nodig, omdat je er vanuit gaat dat je een call gaat krijgen en dan wil je een speelbare of sterke hand hebben die goed kan floppen en waarmee je value kan halen.

First-in hoeft je hand in late positie veel minder goed te zijn om te openen dan wanneer je wilt isoleren, omdat je voornamelijk de blinds wilt stealen en je niet per se flopjes hoeft te zien. :)
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sol4r
      Ik hou nog steeds de Advanced Openraising Chart (FR) aan.
      Op de BU is dat J9o+
      Opzich is dit wel prima, maar als je je spel naar een hoger niveau wilt tillen moet je nadenken over villains range en hoe jouw range het tegen villains range doet.