Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

PartyPoker.fr

• FRPoker11
      FRPoker11
      Bronze
      Ik heb twee vragen,
      Ik ben zelf Nederlands, echter voor mijn studie ben ik 1,5 jaar in Frankrijk (nu al 2 maanden)

Ik prefereer daarom nl.PS.com ipv fr.PS.com, en gelukkig kan dit.

Echter, als ik het startkapitaal wil ontvangen is de enige mogelijkheid PartyPoker.fr. Prima natuurlijk, ware het niet dat ik op een witte pagina kom als ik bij de instructies voor het krijgen van het startkapitaal.

Kan hier naar worden gekeken?
      Alvast bedankt!
  • 5 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey FRPoker11,

Welkom op het forum!

Kun je de pagina wel zien als je onderstaande link gebruikt?

Laat het even weten als je hier ook een witte pagina ziet, dan ga ik even verder zoeken voor je.

De downloadguide is wel alleen beschikbaar in het Frans, maar ik neem aan dat je daar toch wel een beetje mee uit de voeten kunt als je van plan bent daar zo lang te blijven? :s_biggrin:

Mocht je toch ergens vragen over hebben, laat het dan gewoon even weten!

Waar zit je de komende twee jaar overigens? bij Parijs of...?

Rene
    • FRPoker11
      FRPoker11
      Bronze
      Ja, zo lukt het wel!

Bedankt!

Ik zal te vinden zijn in Bordeaux en omstreken.
    • FRPoker11
      FRPoker11
      Bronze
      Kan ik trouwens met mijn account op PartyPoker.fr ook op de client van PartyPoker.com? Zodat ik, wanneer ik een weekendje in NL ben, ook dan kan spelen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey,

Met de .fr software kun je helaas niet op de .com spelen, ook niet als je in Nederland bent. Wel kun je vanuit Nederland op de .fr servers blijven spelen.

Of je moet als je in Nederland bent tijdelijk ook even een account aanmaken voor .com. Zodat je in Nederland gewoon op de .com versie kunt spelen.
    • FRPoker11
      FRPoker11
      Bronze
      Ja okee duidelijk, dit laatste is niet echt een optie omdat ik mijn BR van de .fr client niet kan gebruiken natuurlijk. Maar wel fijn dat ik op de .frclient kan blijven spelen natuurlijk!