twijfels pokerstars

• eljonko
      eljonko
      Bronze
      Vanavond 2 sit and go gespeeld en echt elke dominerende hand verloren.
      Alle allins die ik heb gezien de gene met dominerende hand verliest gewoon keihard door super onrealistische boards allemaal runner runners complete flushes op tafel etc.

complete dwaas aan tafel die alle allins callt met elke mongool hand die je kunt bedenken en ook nog winnen he.

Zo ik ben wel ff klaar met pokerstars. Op andere rooms loopt het een stuk beter.

Nu snap ik wel dat je niet alles kan winnen maar dit gaat mijn pet te boven hoor :facepalm: :facepalm: X( X( X( X( X( X( X( en echt niet alleen vanavond want ik speel al wat jaartjes op pokerstars en het begint met echt steeds meer tegen te staan

zo ff uitgetilt

Ben ik de enige die hier last van heeft?

gr eljonko
  • 24 antwoorden
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Ja
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Nee pokerstars is rigged en daar hebben we allemaal last van ship remaing rolls
      naar mijn account dan zal ik er wel HU tegen isildur mee spelen mischien hebben we dan geluk :)
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Ik run de laatste maand ook bijzonder slecht op pokerstars bij mijn PF AIs, vele keren dat iemand zijn set hit tegen mijn premiums of iemand die zijn 3-outer hit. Maar ik denk dat ik daarvoor wel boven EV+ runde dus ja...
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Willem103
      Ja
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      gewoon de slechtste hand erin gooien en dan is het toch opgelost?
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Here we go again...
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      hahaha ik mag mijn gal toch ff spugen.

Maar zoals al gezegd word here we go again dat zegt ook wel weer wat :D

ik zal niet zeggen dat het rigged is alleen zitten er dagen bij dat alles gewoon tegen zit.

Alleen heb ik dat veel vaker op pokerstars. :O
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door eljonko
      hahaha ik mag mijn gal toch ff spugen.

Maar zoals al gezegd word here we go again dat zegt ook wel weer wat :D

ik zal niet zeggen dat het rigged is alleen zitten er dagen bij dat alles gewoon tegen zit.

Alleen heb ik dat veel vaker op pokerstars. :O
      Je kunt balen maar,
      jij laat blijken dat pokerstars niet deugt, en rigged is je bent de eerste :D

Sucks om te verliezen met de betere hand maar shit happens,
      Anders kun je beter niet poker spelen ;)
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Ik heb hem even voor je verplaatst naar het juiste forumgedeelte. Hier mogen jullie klagen over nagenoeg alles. :)
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Man wat zijn nu in godsnaam 2 sit and go's :facepalm: ?????
      Bekijk het eens op een paar duizend en kom dan nog eens terug om te klagen.

Ik speelde er gisteren veel meer en bijna elk spel dat ik verloor was met de grootste suckout. Dit zette zich dan later op de dag nog door in toernooien. Was echt niet mooi meer om aan te zien.

MAAR

Ik zie dat mijn br vorige week wel gestegen is......

DUS

Je moet die variance er bij nemen, als je br op het eind van de rit gestegen is, dan is het ok. Twee spelletjes is echt geen waardemeter en zeker geen reden om hier komen te klagen.
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      mss een verzekering tegen suck outs afsluiten, een optie? :D
    • ToMuchForU
      ToMuchForU
      Bronze
      Soms heb ik het idee dat mensen of basis statistiek gewoon niet snappen, gewoon dom zijn, of niet nadenken voor ze een post plaatsen (zou je wellicht ook van mijn felle reactie kunnen denken natuurlijk ;) )

Nooit op school de dobbelsteen story voorgeschoteld gekregen? kans op 1 gooien is 1/6, kans op 100x 1 gooien achter elkaar is......bijna nihil maar niet onmogelijk. Dus met het volume aan tafels en handen dat op pokerstars gespeeld wordt is het helemaal niet zo gek dat er absoluut (niet relatief) gezien er veel meer bad beats per maand zijn - hetzij bij verschillende personen, hetzij bij 1 persoon allemaal. :facepalm: :facepalm: :facepalm:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/statistiek-voor-dummies/1001004002067840/index.html
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      nou nou nou zeg easy man.

ik speel al een aantal jaartjes op pokerstars en beoordeel het echt niet over een avondje of 2 sit and go's

kan me nog het stukje van rob holink heugen die ook iets in die trend zei.

Maar het zal eerder aan de spelers liggen dan aan de software.

Ik zie wel weer dat je hier niet voor de gezelligheid hoeft te zien in ieder geval.

Je kan het bekijken over de miljoenen handen dan zal het wel kloppen.

Maar ik heb handen gezien op stars die ik mijn hele live poker spel nog nooit ben tegen gekomen.
      Op bv everest is dit compleet anders. Maar wederom het zal eerder aan de spelers liggen dan de software :D :D

succes heren

gr eljonko
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Guys, nuttige tips voor de OP zijn uiteraard welkom., maar blijf wel on topic aub.

Ik zie wel weer dat je hier niet voor de gezelligheid hoeft te zijn in ieder geval.
      Hey eljonko,

In de thread staan ook een aantal goede tips, waar je wat aan kan hebben. Helaas is er ook een negatieve post voorbij gekomen. En dat is eigenlijk niet de bedoeling. We zullen daar ook beter opletten. Maar al met al zijn we best een gezellige community. Hopelijk zul je dat zien, als je de rest forum verkent. :)
    • ToMuchForU
      ToMuchForU
      Bronze
      nou nou nou zeg easy man.

ik speel al een aantal jaartjes op pokerstars en beoordeel het echt niet over een avondje of 2 sit and go's

kan me nog het stukje van rob holink heugen die ook iets in die trend zei.

Maar het zal eerder aan de spelers liggen dan aan de software.

Ik zie wel weer dat je hier niet voor de gezelligheid hoeft te zien in ieder geval.

Je kan het bekijken over de miljoenen handen dan zal het wel kloppen.

Maar ik heb handen gezien op stars die ik mijn hele live poker spel nog nooit ben tegen gekomen.
      Op bv everest is dit compleet anders. Maar wederom het zal eerder aan de spelers liggen dan de software :D :D

succes heren

gr eljonko
      Ik snap je benadering wel, maar je gaat nu jou steekproef aan handen met een bepaalde kans op badbeat, bekijken of een niet ratio manier - zelfs op 100k handen kunnen gekke dingen gebeuren. Ik vond het totaal irrelevant, maar insinueren dat je dom zou zijn is van mijn kant natuurlijk beetje overdreven :f_biggrin: (EDIT: daarvoor excuus). Is het unlucky? zeker. Vind ik het zuur dat het daar bij stars zo voor je loopt? ook best wel, maar het is beetje appelkes met perekes vergelijken :)
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Ik hoor ook vooral dat je zegt dat er een verschil is tussen online poker en live poker. Dat er online "onrealistische" boards komen. In volgende link vind je misschien wat troost dan. Wsop Main event premium bad beats

Ik ga er vanuit dat in poker alles mogelijk is. Ik maak me pas zorgen als ik AAs krijg :D
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      Ik snap jullie punt ook wel. Persoonlijk vind ik gewoon dat het badbeat percentage van pokerstars beduidend hoger ligt dan bij andere rooms maar dat komt ook eerder door de spelers dan de software. Vb preflop allin met gezonde stack met kk fish callt met a2 off ook gezonde stack en wint tsja wtf doe je daar tegen op lange termijn word het wel winstgevend alleen heb je daar weinig aan als het een avondje zo door gaat en je je bankroll zit dalen. En soms zijn het niet avondjes maar weken dat je tegen dit soort situaties op loopt en je er steeds uit licht zonder geld. Je gaat je spel zelfs veranderen door dit soort ondingen.

Probleem simpel opgelost zou je zeggen neem een andere room alleen ben ik een sng speler en de traffic van de andere rooms is vele malen lager en dat houd me dan weer tegen om daar te spelen.

dus als iemand nog een room weet met een goede sng traffic houd ik me aanbevolen. :f_biggrin:

oh ja tomuchforu no hard feelings :f_cry: :s_cry: :s_cry: :f_confused: :f_eek: :f_eek: :f_love: :s_love: :f_love: :s_love:

vr gr peter
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      @ w4l

Die dealers zijn rigged weet je dat niet :facepalm: :rage: :rage: :D :D :D
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Btw elJonko,

We hebben hier een paar weken terug ook over geschreven: Is online poker rigged?

Groeten,
      Leo
    • 1
    • 2