twijfels pokerstars

• eljonko
      eljonko
      Bronze
      Vanavond 2 sit and go gespeeld en echt elke dominerende hand verloren.
      Alle allins die ik heb gezien de gene met dominerende hand verliest gewoon keihard door super onrealistische boards allemaal runner runners complete flushes op tafel etc.

complete dwaas aan tafel die alle allins callt met elke mongool hand die je kunt bedenken en ook nog winnen he.

Zo ik ben wel ff klaar met pokerstars. Op andere rooms loopt het een stuk beter.

Nu snap ik wel dat je niet alles kan winnen maar dit gaat mijn pet te boven hoor :facepalm: :facepalm: X( X( X( X( X( X( X( en echt niet alleen vanavond want ik speel al wat jaartjes op pokerstars en het begint met echt steeds meer tegen te staan

zo ff uitgetilt

Ben ik de enige die hier last van heeft?

gr eljonko
  • 24 antwoorden
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Ja
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Nee pokerstars is rigged en daar hebben we allemaal last van ship remaing rolls
      naar mijn account dan zal ik er wel HU tegen isildur mee spelen mischien hebben we dan geluk :)
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Ik run de laatste maand ook bijzonder slecht op pokerstars bij mijn PF AIs, vele keren dat iemand zijn set hit tegen mijn premiums of iemand die zijn 3-outer hit. Maar ik denk dat ik daarvoor wel boven EV+ runde dus ja...
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Willem103
      Ja
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      gewoon de slechtste hand erin gooien en dan is het toch opgelost?
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Here we go again...
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      hahaha ik mag mijn gal toch ff spugen.

Maar zoals al gezegd word here we go again dat zegt ook wel weer wat :D

ik zal niet zeggen dat het rigged is alleen zitten er dagen bij dat alles gewoon tegen zit.

Alleen heb ik dat veel vaker op pokerstars. :O