Stuur ons jouw nieuws en win mooie prijzen in Augustus!

• Nordin
      Nordin
      Bronze

We zijn bij PokerStrategy.com iedere dag druk op zoek naar nieuwtjes in de Pokerwereld. Daarvoor speuren we dagelijks een grote hoeveelheid nieuwssites af en draaien onze RSS-feeds overuren. Natuurlijk checken we ook wat de pokerpro's doen op FaceBook en Twitter. Maar soms missen we weleens een nieuwtje...

Daarom hebben we iets leuks bedacht. Heb jij een leuk nieuwtje of heb je iets gezien op een andere site, waar we op de nieuwssite van PokerStrategy.com ook echt over moeten schrijven? Laat het ons dan weten. Want dan kun je meedoen in een maandelijkse raffle waarin je leuke prijzen kan winnen. En als onze nieuwseditors naar aanleiding van jouw tip een nieuwsbericht schrijven, dan vergroot je je kansen om een prijs te winnen enorm. :s_cool:

De volgende raffle vind plaats op maandag 29 augustus. Je hebt dus nog iets meer dan drie weken om je nieuwtjes te posten en kans te maken op de prijzen. In de prijzenpot zit deze keer een erg mooie PokerStrategy.com blouse (zie spoiler). Daarnaast geven we een verassingsprijs weg aan de beste inzending van de maand (de winnaar hiervan wordt bepaald door PokerStrategy.com).

Staat jouw nieuws hier binnenkort bij?
      FAQ en voorwaarden

Om mee te dingen naar de prijzen moeten de inzendingen aan de onderstaande voorwaarden voldoen. Lees ze dus voordat je een nieuwtje post! :)

Tevens hebben we een post gemaakt met wat tips voor het vinden en schrijven van nieuws. Die staan in de volgende post van de thread. In de derde post staan tenslotte de namen van de leden die zich al gekwalificeerd hebben.

Oke. Ik heb een nieuwtje en nu? Hoe kom in aanmerking voor tickets voor de raffle?
      1) Ga naar onze nieuwspagina en bekijk het archief. Check bij beide of jouw nieuws daar niet al gepost staat.
      2) Lees de tips in deze post om een stukje te schijven. Kijk ook of er in het bericht een link staat naar de originele bron van het nieuws en gebruik die om naar te linken.
      3) Als je een Engelstalig nieuwtje hebt, vat dan het nieuws samen in het Nederlands en link naar het originele nieuws.
      4) Maak vervolgens een nieuwe thread aan waarin je jouw nieuws post. Post dit in 'De Pokerwereld'.
      4) Plaats daarna een reactie in deze thread met een linkje naar jouw thread.

Per geposte thread die aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, ontvang je vervolgens een ticket voor de raffle. En als de newsguys jouw tip daarna publiceren in een nieuwsbericht dan ontvang je maar liefst 10 extra tickets voor de raffle!

Kan ik meerdere nieuwstips per week opsturen?
      Natuurlijk, je mag er zoveel opsturen als je wil. Per geposte thread die aan alle voorwaarden voldoet krijg je één ticket.

Heb ik dan ook meer kans op een prijs als mijn bericht gepubliceerd wordt?
      Je krijgt per nieuwtje dat gepubliceerd wordt 10 Extra tickets voor de Raffle. Dus hoe meer tickets je hebt, des te groter je kansen zijn om een leuke prijs te winnen.

Ik wil het nieuws niet zelf posten.
      Mocht je om een bepaalde reden het nieuws niet zelf willen posten, dan kun je ons ook altijd een e-mail met jouw tip sturen op dutch@pokerstrategy.com!

Ik heb geen nieuwtje, maar wel een superidee voor een artikel. Wat nu?
      Dit idee mag je in het Feedback en Suggesties - forum posten. Ideeën voor artikelen komen echter niet in aanmerking voor tickets voor de raffle.

Hoeveel tickets krijg je?
      Je ontvangt geen ticket als:
      -> Je in je post alleen een linkje plaatst naar een nieuwspagina op een andere site. ;)
      -> Als je geen link naar je nieuwsitem post in deze thread.

Je ontvangt 1 ticket voor de Raffle als:
      -> Het nieuwtje mag nog niet gepost is in een andere thread.
      -> Je linkt naar je nieuwtje in de thread.
      -> Als je het nieuws samenvat in een aantal zinnen.
      -> Als je de bron van het nieuws erbij vermeldt.

Je ontvangt 10 extra tickets als:
      -> Het nieuwtje ook nog niet bij onze nieuwseditors/cm's bekend is.
      -> Jouw tip wordt gepubliceerd in een nieuwsbericht op onze site.

Om de promo eerlijk te houden zijn onze nieuwseditors uitgesloten van deelname. PokerStrategy.com kan deze promotie op enig moment aanpassen of stop zetten.
  • 84 antwoorden