0.5/1 SH - Statistieken

• SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Mijn statistieken van 0.5/1, ik vermoed dat ik een downswing heb, maar hopelijk kunnen jullie ook nog wat leaks uit mijn stats halen :) . Ik merk wel dat 0.5/1 de eerste limiet is waar ook TAG spelers zitten en het niveau omhoog gaat.

En dan nu de stats:
  • 6 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Veel kan ik er niet van zeggen...

Het lijkt erop dat je te weinig stealt, en zeker te weinig je BB verdedigt. Ik weet niet of je de aprox charts daarvoor gebruikt?
    • zvl
      zvl
      Silver
      Ik heb 'ns een artikeltje gelezen over blind stealing in SnG waar men beweerde dat je vanuit de SB altijd en met eender welke hand de BB moet proberen te stelen. Tegen tight spelers levert dit sowieso winst op, tegen loose spelers blijf je in het slechtste geval break-even.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door zvl
      Ik heb 'ns een artikeltje gelezen over blind stealing in SnG waar men beweerde dat je vanuit de SB altijd en met eender welke hand de BB moet proberen te stelen. Tegen tight spelers levert dit sowieso winst op, tegen loose spelers blijf je in het slechtste geval break-even.
      sng is anders dan fixed limit he.
      sng gaan de blinden omhoog en kom je dus in de push/fold fase.
      sng moet je anders zien dan fixed limit
    • zvl
      zvl
      Silver
      Ik had al zo'n vermoeden dat ik er zeker moest bijzetten dat het over SnG ging. ;-)
      Maar voor SnG kan dit dan wel kloppen?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      sng klopt dit idd wel, omdat je MOET spelen.
      de blinden gaan omhoog en je kunt niet rustig afwachten op een goede hand om vanuit de sb te raisen
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Voor open raise gebruik ik zeker de charts, moet mss wat meer aangepast aan de stats van spelers stealen.

Blinddefense ben ik idd niet zo goed in, heb meestal het gevoel dat ik er onnodig geld in steek omdat ik op de flop moet opgeven als ik bijvoorbeeld met J8o call en niet hit. Maar daar zit zeker nog een fout in mijn spel.