[CANCELLED] THE BIG MTT (procentjes inside)

• breezer1
      breezer1
      Silver
      Wat ga je spelen?

- 10 x THE BIG 11$
      - 5 x THE BIG 22$

Ik kan wegens gezinstoestanden nu nog niet zeggen wanneer ik ze nu juist zal spelen maar telkens als ik één speel zal ik het hier op voorhand (ik zal proberen 24u) melden. The big 22$ kan als late reg gespeeld worden omdat ik me meestal maar rond 19u30 kan vrijmaken. Ik speel tussenin geen van deze 2 toernooien voor eigen rekening om discussies te vermijden.
      De belangrijke handen probeer ik hier te posten (is echter geen verplichting). De laatste hand post ik altijd!

Wat zijn de totale kosten?

220$

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)

50%

5%(minimum deelname) = 11$

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?

Als de 50% verkocht is.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)

Zodra het laatste toernooi gespeeld (ik schat ergens eind augustus) is betaal ik eventuele cashes uit, na elk toernooi post ik een tussenstand.

1%=1%

Indien ik ergens een FT haal (you'll never know :) ) bied ik alle backers boven op hun uitbetaling een buy-in voor het toernooi waar ik ze haalde. Alle winst daar mogen jullie houden:)

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Pokerstars --> thegodbluf

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):

Ik ondervind van mezelf dat ik me beter kan concentreren en beter speel bij iets hogere buy-ins dan 1$, 2$ dus wil ik het even proberen bij de iets hogere buy-ins. Daarbij wil ik 50% verkopen omdat het eigenlijk niet in mijn BR past maar hopelijk hierna wel :)

SHUFFLE UP!
  • 26 antwoorden
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      10% graag
    • pvdheuvel
      pvdheuvel
      Bronze
      Heb je toernooi ervaring? Blijkt namelijk niet echt uit een search?
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
      if Profit in abi of 10+ buy ins I buy 40%, if loses, It's all up to the rest
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      .
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door bayleysa
      Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
      if Profit in abi of 10+ buy ins I buy 40%, if loses, It's all up to the rest
      @pvdheuvel: ik heb weldegelijk ervaring in mtt, reden dat je mij niet vind is de volgende:
      Ik heb mijn pokerstars account pas sinds zaterdag ofzo, speelde hiervoor op full tilt (vooral husng en wat cashgames), de mtt speelde ik vooral op bwin onder de nickname the godbluff. Verder speel ik ook geregeld een live toernooi, de laatste tijd geregeld itm.
      Ik post anders vanavond wel een url naar mijn bwin gegevens.

@bayleysal, dont think i can give you that so still 40% for sale

50% thegodbluf
      10% bierpokkel
    • Onzin84
      Onzin84
      Bronze
      5% aub
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Kan ik een optie nemen op 25% tot ik je resultaten op bwin heb gezien?
    • samni
      samni
      Bronze
      10% pak ik wel.

De laatste hand posten is overbodig. Beter post je handen waar je twijfelt aan de juiste play, zodat je nog iets kan leren van de backdeal.
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      http://www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/the+godbluff/poker/results/10F489CA5F21424FAB062B733862FF56.html?t=2

Hopelijk zijn jullie hier iets mee, 't is niet om achterover te vallen maar het bewijst dat het niet mijn eerste toernooitjes zijn :)

Breezer 50%
      Bierpokkel 10%
      Samni 10%
      Onzin 5%

Tibovw, als jij ze neemt zijn we vertrokken. Ik reserveer ze tot morgenavond 19u voor jou. Beslis je ze toch niet te nemen of minder, laat het in ieder geval spoedig weten aub.

Wie nog wil kan zich op de reservelijst zetten voor als Tibovw moest afvallen.

@samni, zal ik zeker proberen doen hoor, die twijfelhanden. Ik plaats gewoon ook altijd de laatste hand qua bewijs om discussies te voorkomen.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Tibovw
      Kan ik een optie nemen op 25% tot ik je resultaten op bwin heb gezien?
      bwin resultaten van hem kan je gewoon checken op sharkscope
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Als ik het goed begrijp wil je een backing terwijl je verliezend speelt? Of heb je ergens anders winnende resultaten? in die sngs of cashgames over degelijke sample?
    • Onzin84
      Onzin84
      Bronze
      Ik maak het morgen over
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Als ik het goed begrijp wil je een backing terwijl je verliezend speelt? Of heb je ergens anders winnende resultaten? in die sngs of cashgames over degelijke sample?
      Ik speel inderdaad licht verliezend in MTT ja, maar dat is allemaal zo relatief..als ik straks ergens FT haal ben ik ineens winstgevend aan het spelen. Ook ik heb al eens een toernooi van 1000+ spelers geshipt, maar had de pech dat het een 1$ toernooi was, had dat een 5$ toernooi geweest dan was ik wel goed?
      Ik wil deze toernooien eens uitproberen en wil niet meteen storten moest het mislopen, daarom vraag ik een backing aan om mijn kosten wat te drukken want zeg nu zelf..ben jij zeker om positief te spelen op 15 toernooien?

HU SNG beat ik wel ja, tot op de 5$..als ik over ga naar de 10$ draai ik break-even maar deze worden zooo saai op termijn.
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Sorry ik laat mijn 25% aan iemand anders!

gl wel
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Tibovw
      Sorry ik laat mijn 25% aan iemand anders!

gl wel
      Geen probleem, thx voor de snelle reactie!

25% vrij dus
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door breezer1
      Ik speel inderdaad licht verliezend in MTT ja, maar dat is allemaal zo relatief..als ik straks ergens FT haal ben ik ineens winstgevend aan het spelen. Ook ik heb al eens een toernooi van 1000+ spelers geshipt, maar had de pech dat het een 1$ toernooi was, had dat een 5$ toernooi geweest dan was ik wel goed?
      Ik wil deze toernooien eens uitproberen en wil niet meteen storten moest het mislopen, daarom vraag ik een backing aan om mijn kosten wat te drukken want zeg nu zelf..ben jij zeker om positief te spelen op 15 toernooien?

HU SNG beat ik wel ja, tot op de 5$..als ik over ga naar de 10$ draai ik break-even maar deze worden zooo saai op termijn.

neen natuurlijk niet, maar je kan me niet kwalijk nemen dat ik wat meer info wil omdat het mijn geld zou zijn dat ik investeer. En als ik niet weet of het een goede investering is ga ik het ook niet doen.
      En tuurlijk is dat allemaal relatief en kan je zelfs op 3000 mtts verliezend spelen terwijl je het veld beat. Maar ik wou gwn weten of je ergens mee kon aantonen dat je een edge hebt op het gemiddeld spelersveld van een 11 dollar of 22 dollar.
    • breezer1
      breezer1
      Silver

neen natuurlijk niet, maar je kan me niet kwalijk nemen dat ik wat meer info wil omdat het mijn geld zou zijn dat ik investeer. En als ik niet weet of het een goede investering is ga ik het ook niet doen.
      En tuurlijk is dat allemaal relatief en kan je zelfs op 3000 mtts verliezend spelen terwijl je het veld beat. Maar ik wou gwn weten of je ergens mee kon aantonen dat je een edge hebt op het gemiddeld spelersveld van een 11 dollar of 22 dollar.
      Sure, neem het je zeker niet kwalijk hoor :)
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?

Als de 50% verkocht is.
      LOL :D
    • Onzin84
      Onzin84
      Bronze
      das een goede shevas, hier zou ik ook nog wel antwoord op willen hebben voordat ik het geld overmaak
    • 1
    • 2