Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

[CANCELLED] THE BIG MTT (procentjes inside)

• breezer1
      breezer1
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Onzin84
      das een goede shevas, hier zou ik ook nog wel antwoord op willen hebben voordat ik het geld overmaak
      :facepalm: Zodra het laatste toernooi gespeeld (ik schat ergens eind augustus) is betaal ik eventuele cashes uit
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Onzin84
      das een goede shevas, hier zou ik ook nog wel antwoord op willen hebben voordat ik het geld overmaak
      Lol
    • Onzin84
      Onzin84
      Bronze
      mijn 5 procent zijn weer vrij..

sorry voor mijn enthousiaste reactie, maar vind dat de backing toch beter in elkaar moet zitten
    • samni
      samni
      Bronze
      Breezer, wat ik je zou aanraden is het volgende:

Laat dit topic sluiten en maak een kleinere backdeal aan. Gezien je beperkte ervaring hier op het forum is het onwaarschijnlijk dat veel mensen je zullen willen backen.

Maak een backdeal aan voor de helft van dit bedrag. Bewijs dat je "te vertrouwen" bent (niet dat je dat nu niet bent ofzo maar gewoon, bevestigen). Laat mensen meekijken zodat ze zien dat je deftig speelt. En daarna kan je grotere backdeals aanvragen die dan ook zullen verkopen.

Als je deze vol krijgt, hou ik wel men 10%.
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door samni

Laat dit topic sluiten en maak een kleinere backdeal aan. Gezien je beperkte ervaring hier op het forum is het onwaarschijnlijk dat veel mensen je zullen willen backen.

Maak een backdeal aan voor de helft van dit bedrag. Bewijs dat je "te vertrouwen" bent (niet dat je dat nu niet bent ofzo maar gewoon, bevestigen). Laat mensen meekijken zodat ze zien dat je deftig speelt. En daarna kan je grotere backdeals aanvragen die dan ook zullen verkopen.

Ok mannen, doe dit maar dicht. Deal is off.

Thx voor de tips samni maar ik ga voorlopig ook geen nieuwe starten..ik zie later wel, na wat meer aktie op het forum =)
    • samni
      samni
      Bronze
      Just helping :)

Zo wat aanmodderen heeft geen zin, dus kan je het beter anders aanpakken!

Succes! En in de toekomst zal een backdeal zeker al beter werken :)
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door breezer1
      Oorspronkelijk gepost door samni

Ok mannen, doe dit maar dicht. Deal is off.

Thx voor de tips samni maar ik ga voorlopig ook geen nieuwe starten..ik zie later wel, na wat meer aktie op het forum =)
      As requested ;)
    • 1
    • 2