NL5 AA overplayed?

• maxie123
      maxie123
      Bronze
      Hallo allemaal.

Hieronder een handje waar ik denk ik mijn azen overplayed heb.
      De flop kan ik nog niet folden, maar hoe zouden jullie de turn aanpakken? Hij heeft niet bepaald maniacstats. Vrij loose preflop, dus hij zou hier best veel kunnen hebben, waaronder iets van Q8 of 68. Maar zelfs tegen 2 pair had ik na de turn nog 8 outs (niet veel, maar het is iets). Op de flop zat ik eigenlijk te denken aan QJ, KQ of AQ (alhoewel ik al wel 2 azen geblocked heb).

Wat denken jullie? Toch gewoon folden op zijn bijna potsize bet op de turn?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5
      MP3:
      $4,25

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.103 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with A:heart: , A:spade:
      2 folds, Hero raises to $0,20, MP2 folds, MP3 calls $0,20, 4 folds.

Flop: ($0,47) Q:heart: , 8:club: , 6:diamond: (2 players)
      Hero bets $0,3, MP3 raises to $1,10, Hero calls $0,80.

Turn: ($2,67) 7:heart: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $2,55, Hero raises to $3,70 (All-In), MP3 calls $0,40 (All-In), Hero gets uncalled bet back (All-In).

River: ($8,57) 2:spade: (2 players)

Final Pot: $8,57

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Ah As)
      MP3 shows two pairs, vrouwen and achten (Qs 8s)

MP3 wins with two pairs, vrouwen and achten (Qs 8s)
  • 4 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Turn is een fold imo. Ik vind zijn flop raise en pot sized bet op de turn erg sterk en denk niet dat je hier vaak tegen alleen TP aankijkt.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Ik denk dat ik tegen deze speler de flop zou shoven na zijn raise.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Je hebt geen stats he? Dan vind ik het wel moeilijk dit soort handjes te beoordelen. Ik neig naar een shove op de flop omdat hij niet fullstacked is en wss QJ,KQ en AQ ook zo speelt. Als je als read hebt dat ie passief is zou ik wss callen op de flop, maar als hij doorbarreld ben je wel zo goed als beat..
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik speel hem exact zoals jij
      flop is kurkdroog , en ondanks dat je geen stats hebt weet je dat het een vis is gezien zijn stacksize .
      verder is hij niet fullstacked .
      op de flop het erin shoven lijkt me minder ev dan op de turn het er door hem in laten gaan , gezien je met een shove op de flop eventueel nog handen uit zijn range doet folden die je beat , en zoals je nu speelt niet .
      voor draws hoef je niet te protecten want die zijn er zo goed als niet .
      alsie ooit 2P heeft op de flop heb je nog iets van een 25 % kans om de hand te winnen (uit het hoofd , zal mss iets minder zijn , moet je maar eens equilaten :) ) .
      dus well played:)