beste gratis software?

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Goedenacht mede pokerstrategen,

Zoals al in de titel staat, beste gratis software?

Wat is de beste gratis software die je spel echt kan verbeteren en helpen,
      zoizo vind ik de elephant erg handig van pokerstrategy maar volgens mij zijn er nog veel meer programma's, Alleen op dit moment ben ik nog niet echt bereid om er voor te gaan betalen. Eventueel mogen er ook betaalbare software gepost worden dan kan ik er altijd nog eens over na denken ;)

groetjes, alvast bedankt
  • 4 antwoorden
    • Sol4r
      Sol4r
      Gold
      Poker Tracker heeft een 60 dagen trial periode.
      Als je die nog nooit gebruikt hebt, zou ik zeker aanraden om die eens 60 dagen te gebruiken.

Holdem Manager heeft een trial periode van slechts 15 dagen of zo.

Dan ben je al weer tweeënhalve maand verder :)
    • Titangizmo
      Titangizmo
      Bronze
      Je moet ook eens kijken naar de andere programmatjes die ze hier hebben.
      Kan zijn dat ze hier vergelijkbare programma's hebben dan die ik gebruik.
      Maar als je eenmaal er 1 gewend bent switch je niet snel.

Gebruik persoonlijk ook veel Universal Replayer en Pokerstove.

Met Universal Replayer kan je een Hand History (HH) van een tafel in het programma slepen en heel die sessie afspelen. Kan het zo instellen dat je onderaan je grootste win en verlies handjes in kleur ziet staan.

Met Pokerstove (op PS Equilator ofzo geloof ik) kan je specifieke handen of handranges ingeven zodat je kan zien hoeveel kans jouw hand heeft tegen die hand of handrange (vb op een bepaalde flop of turn). Deze berekeningen zal je hier op het forum vaak tegenkomen bij handbesprekingen.

Alvast succes
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Bedankt voor jullie reacties!

PokerTracker 3 ben ik nog niet helemaal mee uit het connecten werkt nog niet 123 maar daar kom ik denk ik nog wel uit.

De Universal Replayer vind ik een erg handige programma ook omdat het dan zich af speelt in plaats van alleen maar teruglezen, zal het zeker vaker gebruiken

De PokerStove zal ik ook nog even bekijken en proberen, toch denk ik wel dat holdem manager 1 van de beste programma's is en zal ik het programma ook wel aanschaffen als ik wat verder ben in me niveau.

Hartelijk dank groet dutchy
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Zou elephant niet een beetje dezelfde funtcie hebben als pokertracker?
      Als je hem vrijgespeelt heb bedoel ik dan he.