4handed 4NL Bwin: geturnde straat.

• Trommelboy
      Trommelboy
      Bronze
      TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, R5-163645630-450
      played at "Bujumbura" for USD RM from 8/2/2011 1:23:37 AM until 8/2/2011 1:25:25 AM Seat 2: HERO($5.16)
      Seat 4: X ($3.68)
      Seat 5: Villain ($5.23)
      Seat 7: Big Blind ($7.25)

Geen SB in deze pot: die was net van tafel gegaan.

Dealt to hero: 7 :diamond: 6 :diamond:

Pre-Flop
      HERO raises to $0.12, X raises to $0.34, Villain calls $0.34, BBfolds, HERO calls $0.34.
      Flop [board cards: 8 :heart: ,8 :diamond: ,9 :club: ]
      HERO checks, X checks, Villain bets $0.54, HERO calls $0.54, X folds.
      Turn [board cards:8 :heart: ,8 :diamond: ,9 :club: ,T :diamond: ]
      HERO checks, Villain bets $1.08, HERO calls $1.08.
      River [board cards: 8 :heart: ,8 :diamond: ,9 :club: ,T :diamond: 8 :club: ]
      HERO checks, Villain bets $2.16, HERO folds.

Ok, ik verlies een halve BI deze hand.

Preflop raise ik met mijn suited connector. Ik word gedriebet maar andere villain callt ook dus krijg ik de odds om een flop te kijken en flop een OESD.

ik check/call omdat ik als ik mijn straat hit veel value kan halen uit een 9,8 of andere pairs.
      Op de turn hit ik + krijg ik nog een FD ook. Ik check/call daar terug omdat meeste rivers hier blank gaan zijn (zucht lol) en ook om eventuele blufs nog in zijn range te houden. Hij is tenslotte een fish. Ik beat tot hiertoe alles behalve 98, T8 en 99.

Sick river dan. Alles wat ik beatte beat mij nu. Daarom check/fold, hoe ziek dit ook mag zijn lol.

Leaks? Waar kon beter?

Thank you in advance.
  • 4 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Je gaat niet vaak genoeg hitten met deze hand om je call profitabel te maken in een 3bet pot denk ik. Daarnaast zit je OOP en is het lastiger om value te halen als je wél hit.
      Villain heeft hier denk ik een overpair TT-QQ of hij was aan het setminen met 88, 99 maar dan ben je zoiezo de sjaak :P . Maar denk dat hij een overpair heeft aan zijn voorzichtige valuebets te zien.
      Ik denk dat je de turn had moeten raisen (en shoven op reraise). Je hebt een sterke hand maar een overpair heeft ook nog 35% equity op de T.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Even verplaatst naar correct subforum :)
    • Trommelboy
      Trommelboy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Je gaat niet vaak genoeg hitten met deze hand om je call profitabel te maken in een 3bet pot denk ik. Daarnaast zit je OOP en is het lastiger om value te halen als je wél hit.
      Villain heeft hier denk ik een overpair TT-QQ of hij was aan het setminen met 88, 99 maar dan ben je zoiezo de sjaak :P . Maar denk dat hij een overpair heeft aan zijn voorzichtige valuebets te zien.
      Ik denk dat je de turn had moeten raisen (en shoven op reraise). Je hebt een sterke hand maar een overpair heeft ook nog 35% equity op de T.
      Over die turnraise heb je wrs wel gelijk maar dacht meer value te halen uit een blanke river.

Oorspronkelijk gepost door Orodin
      Even verplaatst naar correct subforum :)
      Oops, ja sorry.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      De call kan wel hoor, maar je moet er idd rekening mee houden dat je oop zit. Daar c/r ik de turn gwn ai omdat het nl4 is en mensen overpairs en prob tp niet gaan kunnen folden.

Ik kan me ook in jou redenering vinden als je denkt dat ze met overpairs ook gaan blijven barrelen. De turn geeft je dan ook ng eens een flushdraw dus als er iemand QJ heeft heb je daar ook ng eens extra outs tegen.

Dus ik kan me vinden in jou line ook afhankelijk van wat vr speler het is. Jx heeft ook outs tegen jou straight, dus eig wil je op de river geen 9 geen 10 geen Q geen 7 zien tenzij het diamonds zijn. Met de bottom end van de straight ga ik hier het liefst op de turn broke toch.