NL4 6max KJo vs min 3bet BTN

• lorenzoa
      lorenzoa
      Bronze
      BTN speelt 35/23/10/2 VP/PR/3bet/AF over 31 handen dus hoewel de samplesize beperkt is kan ik toch aannemen dat hij agressief speelt.

PartyGaming - $0.04 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

SB: $3.59
      BB: $4.11
      UTG: $6.63
      Hero (MP): $5.66
      CO: $4.18
      BTN: $5.23

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has J:club: K:heart:

fold, Hero raises to $0.16, fold, BTN raises to $0.32, fold, fold, Hero calls $0.16

Flop: ($0.70, 2 players) 7:spade: J:diamond: K:diamond:
      Hero checks, BTN bets $0.32, Hero raises to $1.00, BTN calls $0.68

Turn: ($2.70, 2 players) 6:diamond:
      Hero bets $2.20, BTN raises to $3.91 and is all-in, Hero calls $1.71

River: ($10.52, 2 players) 2:heart:

Preflop call ik de minraise omdat ik een hand heb die potentieel heeft om een sterke hand te worden op de flop en ik te goeie odds krijg om te folden.

De flop is niet onaardig voor mij, hij zal hier bijna altijd cbetten en ik beat handen als AQ+, KQ, AJ. De enige handen die mij beaten zijn 77, JJ, KK. JJ & KK zijn onwaarschijnlijk doordat er van elk maar 1 van de 6 combo's overblijft. Daarom raise ik de CBET te beschermen tegen mogelijke draws.

De flushdraw komt aan op de turn, in principe maakt dit niet zoveel uit omdat hij hier niet vaak xx:diamond: zal hebben, de enige logische handen zijn AQs, eventueel ATs en misschien nog enkele medium suited connectors als T9s. Ik zet de agressie hier verder om te beschermen tegen een eventueel pair met A:diamond: als kicker. Villain raised, hij hoeft hier maar 1/6 van de keren een mindere hand te hebben om de call winstgevend te maken dus ik kan hier niet meer weg.
  • 1 antwoord
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Post flop is de hand fine, mss wel wat groter raisen op de flop. Want je geeft hem eigenlijk ng we degelijke odds vr te drawen.

Preflop ben ik niet zo eens met hoe je de hand speelt. Ok je kan mss op 31 handen wel raden dar hij loose zal spelen, maar je kan echt niks zeggen over zen 3bet range. Dus ik fold hier KJ gwn pre. Hij moet echt al een shitload 3betten als ik hier wil callen.

Die min3bet lijkt mss verleidelijk om te callen, mr vergeet niet dat je oop zit en je eig niet zoveel weet over villain.