reclame kosten van FT

• 6 antwoorden
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Heb jij afgelopen maand 600$ rake betaald op FT dan?
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Lijkt me niet als ie bronze is. Of ze account moet toevallig niet gelinkt zijn...
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
      Lijkt me niet als ie bronze is. Of ze account moet toevallig niet gelinkt zijn...
      Zijn hier zat mensen die alleen maar bronze zijn hoor. vooral veel bij SnG/MTT spelers aangezien Pokerstars 1 van de weinige is die genoeg traffic aanbied.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Als er twee rooms zijn die niet veel gelinkt zijn met een Pokerstrategy account lijken mij het idd FT en PS aangezien veel spelers al een paar jaar spelen en dan 1 of 2 van deze 2 rooms kiezen. Heb ze beide ook niet kunnen linken. Gelukkig nog wel rakeback kunnen regelen op FT door een 3e partner na Black Friday (mede door een mail over dat ze waarschijnlijk veel Europese spelers konden gebruiken en ik dus ook rakeback wilde), alles in kannen en kruiken tot ze op zwart gingen.
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      het aanmaken van accounts zonder rakeback is 1 van de grootste fouten ooit, gelukkig kwam ik er nog op tijd achter en heb ik aantal deals kunnen sluiten.

Jammer idd dat ik niet tracked speel, geen idee wat je bent met 600 dollar rake.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Jammer idd dat ik niet tracked speel, geen idee wat je bent met 600 dollar rake.

Je zou dan in ieder geval Gold member zijn, en goed op weg naar de platinum status. ;)

Poker je nu nog wel op een andere room?