NL50 KTs

• Horroroids
      Horroroids
      Bronze
      Villain 22/16; 42% steal from SB; 67% Fcbet; 56% Tcbet; 22 WTSD; River AFq 25%.

Preflop kan ik wel 3betten maar KTs is goed genoeg om IP te spelen en ik krijg geen actie van slechter.

Flop zal hij vaak cbetten en is easy call.

Turn checkt hij en dit vind ik vreemd, het is een goeie barrelkaart en hij zou geen free card mogen weggeven. Ik vond het wel zwak omdat hij gaat doorbarrelen met een groot deel van zijn range en ik wil zelf geen freecard weggeven, dus bet ik. Had wel $5-5.5 mogen zijn om het duurder te maken, maar hij heeft geen implieds.

River is rare spot omdat hij redelijk passief is op de river en doet me vermoeden dat hij turn callde met Ah9x of een flush slowplayde. Zijn hele line houdt geen steek en hij rept ook praktisch niets.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
      SB:
      $50.00
      BB (Hero):
      $138.57
      CO:
      $51.34
      BU:
      $82.32

Preflop: Hero is BB with K, T.
      2 folds, SB raises to $1.50, Hero calls $1.00.

Flop: ($3) 7, 9, K (2 players)
      SB bets $2.00, Hero calls $2.00.

Turn: ($7) 4 (2 players)
      SB checks, Hero bets $4.50, SB calls $4.50.

River: ($16) 9 (2 players)
      SB bets $10.00, Hero ???
  • 1 antwoord
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      denk idd dat je correct bent over zn range. meestal als ik de note heb dat iemand bijna nooit een river bet hier, en zn range is vrij klein dat ie kan hebben, dan geef ik m credit :(

imean een donk hier is superraar met een koning, en om te gaan bluffen nadat jij sterkte hebt laten zien op de turn is ook raar.

p.s. 3bet deze persoon dood preflop met nuts en suited air(maw elke suited 2gapper, offsuit weak aces) aub, hij opent veel te veel