Poker 770 $100 stake promotion

• tuffnut
      tuffnut
      Silver
      Hoi, ik wilde even kwijt dat ik netjes binnen de tijdslimiet mij aangemeld heb voor de 100$ stake promo. Tijdje niets vernomen en dacht dat ze het erg druk hadden. Toch maar eens een mailtje gestuurd, en nog een mailtje maar totaal geen reactie. Inmiddels enkele weken geleden maar deze site gaat hem niet worden.

Tuff
  • 5 antwoorden
    • runningriot
      runningriot
      Bronze
      same here
    • ToMuchForU
      ToMuchForU
      Bronze
      Same here... ook ruim binnen tijd limiet, geen gehoor en geen stake
    • battlesir
      battlesir
      Bronze
      yip, wordt helemaal niets,zonde van de tijd.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Erg jammer dat jullie de staking niet gekregen hebben. Hadden jullie deze thread gezien in het Poker770 forum?

Ik ben het wel met tuffnut eens dat er een e-mail had kunnen komen vanuit Poker770 waarin stond dat je niet voor de promotie in aanmerking komt.

Een reactie op een mail is normaal gesproken bij Poker770 wel standaard. Misschien dat de support daar ze tijdens de drukke periode gemist heeft? Had je de laatste mail recentelijk verstuurd? En hebben jullie wel de gratis $7.70 gehad?
    • tuffnut
      tuffnut
      Silver
      Nou als er geen mail vanaf kan hoef ik ook die 7,70 ook niet van hun. ( ik heb op 26/7 nog navraag gedaan hoe het zit) Ik heb mijn 50$ startkapitaal omgezet in een bankroll van 300$. (Ik wil geen veer in mijn kont steken maar lijkt me niet allemaal geluk om dat te bereiken) Ongeveer 9 maanden mee kunnen spelen zonder 1x te storten. Deze 300 ondanks BRM in moeten leveren na een slechte run waar ik maar niet uitkwam wat ik ook deed en terug gevallen naar 100$. (Wel raar dat dit allemaal gebeurde na de flinke rookontwikkelingen bij FT). Daarna zeker 30 keer naar 50 gezakt en weer terug naar 100 en daarna onder de 30$ uitgekomen totdat FT ermee stopte. Ik speel nu bij 888 met mijn 8,80 en daar ik heb nu weer 65$ opgebouwd met het spelen van NL2. Duurt even maar we zijn weer op weg.