Beste Pokerstrategen

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Beste PokerStrategen,

ik ben Kevin 18jaar en woon vlakbij Alkmaar. Aangezien vele mensen zich zelf voorstellen op het PS forum kom ik het ook maar even doen aangezien ik zoveel op PS.com zit de laatste tijd wil je toch het beste eruit halen.

Hoe kwam ik bij poker? ;

ik had een lange tijd de optie om laat naar bed te gaan en het enigste wat dan nog op tv was was Poker After Dark, ik keek het meer omdat dat het enige interessante nog was op de tv maar snapte er niet veel van..uiteindelijk begon ik mezelf te interesseren en werd het meer een droom om zo goed te worden als de spelers op tv.

Nou word je nooit echt beter als je je niet volledig geïnteresseerd in het spel,
      ik begon wat te googelen en vond wat artikeltjes en plaatjes van handen
      begon wat te spelen op pokerstars met speelgeld maar het ging me niet echt goed af, maar toen kwam PokerStrategy.com BAM this is wat i need letterlijk de beste pokerschool die je maar kan vinden ik zie me spel per dag alleen maar groeien en me mind is alleen maar op poker daarbij bestudeer ik de artikelen heel geïnteresseerd en wil ik al mijn respect geven aan PS.com de beste site/school in me leven je leert werkelijk alles. ik heb er bijna geen woorden voor hoeveel ik PS respecteer.

Nou ben ik nog maar 18 en kan ik nog vele jaren lekker pokeren.

Ik wens jullie alle succes op de pokertafels.

Met vriendelijke groet,
      Kevin / dutchy187

-PokerStrategy.com is the best-
  • 5 antwoorden
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Welkom Kevin dus je komt vlak bij alkmaar vandaan? Waar precies? Ik ken je misschien wel ik kom namelijk ook uit alkmaar :D

Welke variant in poker speel je nu? cashgame net als in Poker After Dark?
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      heey wauss!

Nah vlakbij was het makkelijkste om te zeggen, ik woon iets meer richting hoorn aangezien ik dacht dat Alkmaar wat bekender was zei ik dat ;) dus waarschijnlijk ken je me niet.

Ik speel op dit moment NL2, voorlopig nog geen cash games
      ik wil me zelf eerst bewijzen op deze microstakes dat gaat me tot nu toe goed af. aangezien ik me de laatste dagen meer interesseer in de artikelen, poker ik niet zo heel veel maar dat ga ik op bouwen :) ik speel btw op Titan Poker.

Als ik mezelf bewezen heb en als ik vind dat ik verstand genoeg opgebouwd heb
      ga ik stap voor stap naar een hoger limiet ik ga het echt met hele kleine stapjes ondernemen omdat ik denk dat dat het beste is.

Tips? Altijd welkom ;)

groetjes
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Oh kijk, nog meer Noordhollanders in da house. Ik kom zelf uit Heerhugowaard :) .

Leuk dat je je komt voorstellen dutchie. Tevens heb ik je e-mail ontvangen en gereageerd, so check your mail!

In je laatste post zeg je dat je NL2 speelt en voorlopig nog geen cashgames. NL2 is juist een cashgame, dus ik denk dat je bedoelt dat je voorlopig nog geen toernooien gaat spelen?

Sowieso verstandig dat je één main game kiest en daar voorlopig bij blijft. Toernooipoker speelt immers heel anders dan cashgames.

Tot spreeks en succes!

Orodin
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Kevin,

Welkom op het forum!
      Je aanpak van veel lezen voordat je veel begint te spelen lijkt me zeker een goede aanpak. Op die manier weet je ook waar je op moet letten tijdens het spelen.

Wanneer je de bronze artikelen doorgelezen hebt en een goed idee hebt van de belangrijke concepten zoals odds en outs, zou ik je zeker aanraden om de videoserie Crushing NL50 te bekijken. Hierin worden alle belangrijke principes uitgelegd aan de hand van voorbeelden.

Je vind deze serie hier:

Wanneer je vragen hebt over bepaalde dingen of terminologie die gebruikt worden in de video, aarzel dan niet om dat even te vragen op het forum.

Veel succes aan de tafels.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      @Orodin;

Heerhugowaard :O ? daar woon ik heel vlak bij 15minuutjes rijden denk ik.
      Ik heb me e-mail gecheckt en gereageerd, tevens haha inderdaad heb je gelijk ik speel nu cash games maar geen toernooien. Toernooien komen misschien later wel aan de beurt

@Lanfear81

Dankjewel!

Heel erg bedankt voor je tip, ik zal er zeker wat mee doen aangezien ik bijna klaar ben met het bronze materiaal om het zomaar te zeggen is dat nu een hele goeie optie. Vragen die ik nu heb ook al vind ik ze erg dom van mezelf vraag ik gewoon daar is het forum voor en je leert er echt super snel en veel van

jullie ook succes aan de tafels

en hartstikke bedankt allemaal !