NL100 AKs top 2pair

• Horroroids
      Horroroids
      Bronze
      Villain is fish 43/11; 26 WTSD; 1.9 AF.

Hij snapcallde elk van mijn bets, wat meestal wijst op een draw. Ik probeer zoveel mogelijk value te halen. Ik denk dat ik de river moet fistpumpsnapcallen, maar ik twijfelde door die timing tell. (Ik speel nu tegen dezelfde mongolen op een limiet hoger dan 50nl dus heb basically bevestiging nodig :facepalm: )

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
      SB:
      $239.03
      BB:
      $117.60
      MP3 (Hero):
      $115.45
      CO:
      $218.61
      BU:
      $31.80

Preflop: Hero is MP3 with A, K.
      Hero raises to $4.00, 2 folds, SB calls $3.50, BB folds.

Flop: ($9) A, 5, 7 (2 players)
      SB checks, Hero bets $7.00, SB calls $7.00.

Turn: ($23) K (2 players)
      SB checks, Hero bets $18.00, SB calls $18.00.

River: ($59) 8 (2 players)
      SB checks, Hero bets $42.00, SB raises to $210.03(All-In), Hero ???
  • 2 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      je moet dus nog 44 callen is wel een vrij goede deal, maar de vraag is doet hij dat met een missed draw of een slechtere 2 pair.

enige draw die aankomt is een idiot draw. en denk dat zelfs een fish die niet zo speelt, of hij moet van zijn.

kvind je riverbet btw een beetje zozo.

voor een betfold is hij net wat te groot.
      maar als villain toch alles gaat callen wat hij 2 straten callt dan kun je het groter maken imo.
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Ja ehm.. weet niet wat ik hiervan moet maken. Wat mij betreft is ie perfect gespeeld. Soms loop je nou eenmaal tegen een set aan.

Qua betsizing zou ik het ook niet anders doen want bet/folden met top 2 tegen een vis is sowieso niet mogelijk. Riverbet zou zelfs nog wat groter kunnen want ik verwacht niet dat hij een A gaat folden als je iets van $51 bet ofzo.

Wat je nog wel zou kunnen doen is een overbet maken op de turn zodat je de river kan shoven. Tegen vissen op een board als dit is dat wel interessant want noch een A noch een flush draw zullen ze niet vaak folden. Op die manier kun je een mooie valueshove maken op de river die net onder pot ligt.