Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

calculate river

• 4 antwoorden
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Wanneer je called wordt de pot 20, terwijl je zelf 5 investeert. Je moet dus 1 op de 4 keer de beste hand hebben om break-even te spelen, en vaker dan 1 op 4 (oftewel 25%) van de tijd de beste hand hebben om winst te maken.

In odds denk ik zelf nooit, maar volgens mij is het dan 1:3.
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Wanneer je called wordt de pot 20, terwijl je zelf 5 investeert. Je moet dus 1 op de 4 keer de beste hand hebben om break-even te spelen, en vaker dan 1 op 4 (oftewel 25%) van de tijd de beste hand hebben om winst te maken.

In odds denk ik zelf nooit, maar volgens mij is het dan 1:3.
      100% correct.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      ok dan zat ik toch juist dankjewel
    • Gabba1988
      Gabba1988
      Bronze
      Yepsi pepsi, Ik denk zelf meestal in odds.
      Zoals hierboven aangehaald is het 1:3 (5:15). DUs moet je 1 keer de hand winnen tegenoverstaande 3 keer de hand te verliezen na je call.

Dit lijkt me sneller/eenvoudiger dan te berekenen hoeveel de pot zal zijn als je gecalled hebt en dit vergelijken met de bet die je moet callen.

Gewoon zelf kiezen wat je het beste ligt.