Deposit met bancontact

• Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Ben van plan om op pokerstars wat geld te zetten i.v.m. met de augustus promoties. Nu zag ik dat je tegenwoordig gewoon met bancontact kan depositen, ik vroeg me 2 dingen af:

1. Staat je geld dan ook instant op je account? (ik vermoed van wel, maar zoek naar bevestiging)
      2. Moet je bankkaart dan op een of andere manier geactiveerd zijn of iets dergelijk voor online betalingen te doen?

Kan altijd gewoon overschrijven, maar dit lijkt me wel handig(er).
  • 2 antwoorden
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey,

Als je met bancontact (Mister Cash) betaalt, dan staat het geld inderdaad meteen op jouw account. Om zo'n betaling te maken heb je enkel jouw bankkaart nodig en een kaartlezer (te verkrijgen bij de bank).

Eens je de betaaloptie gekozen hebt, zul je doorverwezen worden naar een externe site. Daar zul je zaken als jouw naam en adres moeten invullen. Eens dat voltooid is, kom je op een nieuwe site terecht. Daar kun je door middel van de kaartlezer en de bankkaart het gewenste bedrag valideren.

Het hele proces duurt hoogstens 5 minuten en je kunt onmiddellijk beginnen spelen. Je moet geen online banking hebben om zo'n betaling te kunnen uitvoeren. De kaartlezer heb je echter wel nodig.
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Tnx