kapitaal op full tilt

• cptnoobie
      cptnoobie
      Basic
      hallo

het is al een tijd geleden dat ik op deze site ben geweest en ik had een ticket

Hallo cptnoobie,

Helaas kunnen we het gratis $50 startkapitaal nog niet overmaken naar jouw Full Tilt Poker account, omdat je registratie daar nog niet compleet is. Je moet je account nog omzetten naar een real money account

maar full tilt is nou toch dicht hoe kan ik dan de startkapitaal krijgen?
  • 6 antwoorden
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hoi,

Ik denk dat je niet je startkapitaal kunt krijgen totdat alles met Full Tilt Poker gefixed is. Immers, je hebt momenteel niets aan je startkapitaal omdat je toch niet kan inloggen/spelen op Full Tilt Poker. Wellicht dat je het kapitaal op een andere site kunt aanvragen, maar dat zou een Community Manager van PokerStrategy.com even moeten bevestigen of dit mogelijk is.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hoi cptnoobie,

Ik sluit me aan bij DonBartos: een startkapitaal op Full Tilt is momenteel niet handig om aan te vragen en wellicht niet eens mogelijk. Ik ga dit wel even na en zal een van de Community Managers vragen even te reageren.

Je hoort er snel meer over.

Groeten,
      Orodin
    • cptnoobie
      cptnoobie
      Basic
      toen ik me had aangemeld was er nog niks met full tilt maar nu wel :( als ik het op een andere site zou kunnen krijgen zou dat mooi zijn dus ik wacht even af

alvast bedankt in ieder geval
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey cptnoobie,

Ik heb het even nagekeken voor je, maar dat ticket was van 16-02-2011. :)

Omdat je het startkapitaal toen niet hebt gekregen, kun je het alsnog op een andere room aanvragen. Een overzichtje van die rooms vind je op deze pagina. Als je dan een room gekozen hebt, kun je dan even een ticket naar de support sturen? Dan helpen we je daar verder. :)
    • cptnoobie
      cptnoobie
      Basic
      bedankt dat ik het op een andere room kan krijgen :D

ik denk dat ik everest doe. poker770 ken ik niet en partypoker lijkt me te groot voor een echte beginner.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Geen probleem. :) De grootte van PartyPoker hoeft niet per se nadelig te zijn. Er zijn daardoor namelijk ook veel andere beginnende spelers op de room en er lopen wat meer games. Maar Everest is ook geen verkeerde keuze.

Als je Poker770 nog niet kent, kun je trouwens ook gebruik maken van deze aanbieding. Dan krijg je gratis $7.70 om mee te beginnen. Bekijk dan ook meteen even de link naar 888Poker, zodat je daar ook nog $8 kan meepakken. ;)

Volgens mij moet je alleen de ID-check nog wel even afronden. Vergeet niet ook niet de instructies voor de room waar je uiteindelijk voor kiest goed te volgen. :)