Ik zal me even voorstellen

• karax268
      karax268
      Bronze
      Hey,

Ik ben Joost, 23 jaar en doe al zo'n 5 jaar aan en af aan poker. Nooit succesvol echter.

Mijn pokerverhaal is redelijk standaard denk ik, aantal keer gestort en een aantal keer gebust. Pokerstrategy ontdekt maar ook dat startkapitaal verspeeld.

Tijdje geleden begon het poker toch wel weer te kriebelen en heb $200 gestort. Het leek weer fout te gaan, binnen no time zat ik op nog maar $50. Maar met behulp van deze site lijkt het te keren. ik heb mn roll opgebouwd naar 120 en ben redelijk tevreden over mijn spel.
  • 2 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hey Joost,

Welkom op het forum en leuk dat je je even voorstelt.

Als je de voorstel-threads van mensen leest, zul je zien dat je verhaal bepaald niet uniek is: veel mensen beginnen zonder duidelijke strategie te spelen en komen daardoor in de problemen. Deze site kan inderdaad zeker helpen spelers een stuk beter te laten worden, dus fijn dat je de educatieve middelen van deze site ontdenkt hebt.

Wat speel je precies en waar? En welke content van de site heb je al kunnen toepassen in je spel (artikelen? coachings? video's?)?

Succes!
      Orodin
    • karax268
      karax268
      Bronze
      Ik heb het meeste verloren door van alles door elkaar te spelen mss, bss, sng's mtt's. Ging het even slecht stapte ik over op een andere spelsoort. Mijn upswing begon ook toen ik mij volledig richtte op een variant. Dat is nu de mss. Het plan is om mijn roll op te bouwen naar $250 en dan over te stappen op de bss.

Tot nu toe heb ik het meest gehad aan de artikelen en het forum. Ik heb nog geen coachings gedaan (denk er meestal pas aan wanneer die geweest is :P ) en te weinig video's gezien.

EDIT:

ik speel dus op nl10