plo10 2AKK

• mrsaintftw
      mrsaintftw
      Silver
      Ben nu een tweetal weken terug begonnen met omaha maar merk dat ik nog veel werk heb hierin. Ga af en toe dus een hand posten. Hier weet ik dus niet hoe ik deze hand perfect zou spelen om er max value uit te halen. Hoe speel ik hier het best op de river, beter gewoon erin knallen en niet bezorgd zijn om die FH of gewoon afcallen zoals ik deed? Of had ik beter al op de flop geraised met mn nut flushdraw? Vorige week speelde ik mijn nutflushdraws constant aggro en dan hit ik amper, en verlies ik telkens een halve BI ofzo, vandaar dat ik hier wat gas terug neem maar waarschijnlijk ook slechter speel. Dus hoe speel je zoiets "perfect"; en wat is de logica achter die move dan? Alvast bedankt voor feedback ;)

PokerStars Pot-Limit Omaha, $0.10 BB (5 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB ($10)
      BB ($7.75)
      UTG ($8.34)
      MP ($9.55)
      Hero (Button) ($11.99)

Preflop: Hero is Button with 2:heart: , A:heart: , K:spade: , K:heart:
      UTG bets $0.30, 1 fold, Hero calls $0.30, 1 fold, BB calls $0.20

Flop: ($0.95) 7:heart: , 4:club: , 8:heart: (3 players)
      BB checks, UTG bets $0.60, Hero calls $0.60, BB calls $0.60

Turn: ($2.75) J:club: (3 players)
      BB bets $1.10, UTG calls $1.10, Hero calls $1.10

River: ($6.05) J:heart: (3 players)
      BB bets $1.50, UTG calls $1.50, Hero calls $1.50

Total pot: $10.55 | Rake: $0.51
  • 1 antwoord
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Ik denk dat je deze hand wel ok gespeeld hebt eigenlijk. Doordat je slechts called houd je het 3-way.

Je hand wordt er er wel tamelijk face-up van maar met AK in de suit is dat niet zo heel erg, omdat een oplettende speler op dit niveau waarschijnlijk toch niet afbetaald en diegene die niet oplet let niet op :D

De river kun je eigenlijk niet raisen, omdat je dan meestal toch alleen maar de slechtere handen eruit filtert en ik zie niet hoe een slechtere hand gaat callen, behalve een mindere flush, maar die is waarschijnlijk bang van de FH dus die zullen ook wel gaan folden vaak.