NL4 Broke gaan met trips?

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      SB = 28/0 (40 handen)
      BU = 57/14 (7 handen)

Ik krijg een free play en hit trips negens op de flop.
      SB en BU zijn erg short stacked. Gewoon broke gaan of toch folden?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      OnGame
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($4)
      UTG+1 ($1.17)
      MP1 ($7.36)
      MP2 ($1.69)
      CO ($1.44)
      BTN ($1.83)
      SB ($1.03)
      Sol4r (BB) ($12.58)

Pre-Flop: ($0.06, 8 players) Sol4r is BB 3 :heart: 9 :spade:
      4 folds, CO calls $0.04, BTN calls $0.04, SB calls $0.02, Sol4r checks

Flop: 10 :spade: 9 :diamond: 9 :club: ($0.16, 4 players)
      SB checks, Sol4r bets $0.10, 1 fold, BTN calls $0.10, SB raises to $0.20, Sol4r raises to $0.80, BTN goes all-in $1.79, SB goes all-in $0.79,
      Sol4r calls $0.99

Turn: 8 :spade: ($4.73, 3 players, 2 all-in)

River: 8 :club: ($4.73, 3 players, 2 all-in)

Final Pot: $4.73
      Sol4r shows FULL_HOUSE NINE, EIGHT
      3 :heart: 9 :spade:
      BTN shows TWO_PAIR TEN, NINE
      6 :diamond: 10 :diamond:
      SB shows FULL_HOUSE NINE, EIGHT
      9 :heart: Q :spade:

Sol4r wins $4.57 (net +$2.74)
      SB wins $1.46 (net +$0.43)

CO lost $0.04
      BTN lost $1.83
  • 7 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Dit is trips. Een set is als jij een pocketpair hebt en je maakt three of a kind op het board met je pocketpair.

Verder zou ik op de flop potbetten. Dit moet je eigenlijk altijd doen in limped pots en vooral met dit soort sterke handen. Als ze een pp hebben of een T dan callen ze toch 1x ongeacht je betsize.

Verder call ik de minraise. Fish willen wle eens spuwy doen op dit soort boards dus wil ik zijn blufs erin houden. Verder als hij wel een hogere 9 hebt dan valuetown jezelf alleen maar. Als je denkt dat villain complete spuwtard is kan je het er wel in krijgen en heeft hij nog wel vaak een pp of een Tx type hand.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Dit is trips. Een set is als jij een pocketpair hebt en je maakt three of a kind op het board met je pocketpair.

Je hebt gelijk.
      Ik heb het meteen even aangepast.

Verder zou ik op de flop potbetten. Dit moet je eigenlijk altijd doen in limped pots en vooral met dit soort sterke handen
      Ok, goede tip. Ga ik in mijn spel verwerken.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RicoW

Verder zou ik op de flop potbetten. Dit moet je eigenlijk altijd doen in limped pots en vooral met dit soort sterke handen. Als ze een pp hebben of een T dan callen ze toch 1x ongeacht je betsize.

Verder call ik de minraise. Fish willen wle eens spuwy doen op dit soort boards dus wil ik zijn blufs erin houden. Verder als hij wel een hogere 9 hebt dan valuetown jezelf alleen maar. Als je denkt dat villain complete spuwtard is kan je het er wel in krijgen en heeft hij nog wel vaak een pp of een Tx type hand.
      +1. Het er in krijgen op de flop kan ook prima hoor, vanwege de stacksizes van alle villains in de hand wil je toch wel broke en vanwege hun fishyness gaan ze toch wel broke met slechter. En van sommige kaarten op de turn wordt je niet echt vrolijk imo, bijv. een K of 6 die OESD's completen (QJ en 78 zijn typische limp-handen voor vissen).
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth

+1. Het er in krijgen op de flop kan ook prima hoor, vanwege de stacksizes van alle villains in de hand wil je toch wel broke en vanwege hun fishyness gaan ze toch wel broke met slechter. En van sommige kaarten op de turn wordt je niet echt vrolijk imo, bijv. een K of 6 die OESD's completen (QJ en 78 zijn typische limp-handen voor vissen).
      Probleem met broke gaan tegen de raise is met wat zou villain willen raisen waar hij ook broke wil mee gaan.. en dat is alleen heel misschien AT.. en dat is ook best wel misschien. het is veel waarschijnlijker een hogere 9x. Kan je daarom niet beter WA/WB spelen?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Probleem met broke gaan tegen de raise is met wat zou villain willen raisen waar hij ook broke wil mee gaan.. en dat is alleen heel misschien AT.. en dat is ook best wel misschien. het is veel waarschijnlijker een hogere 9x. Kan je daarom niet beter WA/WB spelen?
      Mja, je hebt inderdaad gelijk. :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      WA/WB?? :p
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      WA/WB?? :p
      Way Ahead / Way Behind