Gezocht goede room voor MSS met voldoende tafel aanbod

• Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Goede avond,

Na een tijdje afwezigheid ben ik opzoek naar een goede room om MSS te gaan spelen en waar voldoende tafel aanbod is (tussen de 6 a 10 tafels gelijktijdig en natuurlijk wat reserve tafels) en een goede fdb.

Eerste keuze was in principe stars, maar omdat ik daar al een account heb maar nog nooit een storting heb gedaan, heb ik de vraag uitstaan bij stars of ik nog een fdb kan krijgen.

Mocht dit niet lukken dan ben ik op zoek naar een andere room met voldoende aanbod.

Het i poker netwerk valt zowiezo af voor mij.

Hebben mensen goede ervaringen met een bepaalde room en MSS, ik hoor het graag.

Skrolk
  • 23 antwoorden
    • vangansbekes
      vangansbekes
      Bronze
      Zolang je nog geen storting hebt gedaan, heb je nog altijd je FDB ..
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Gold
      Idd en het is een room met genoeg tafels en goede software wat het multitablen makkelijker maakt...
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Heb stars altijd gemeden omdat ik het er niet fijn spelen vindt (dit is iets persoonlijks) maar nu ftp weg is gevallen ben ik op zoek naar een andere room.
    • robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Misschien partypoker? Prima software en gnoeg tafels. Wat is trouwens mis met ipoker?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door robertjuh1
      Misschien partypoker? Prima software en gnoeg tafels. Wat is trouwens mis met ipoker?
      Miscchien dat PartyPoker idd iets voor je is. De room heeft voldoende traffic, goede software en een mooie reloadbonus op het moment. :)
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Kee thx iig voor de response zo ver,

I poker heeft te weinig trafic, heb een account bij een i poker skin en daar runnen meestal maar 6 a 7 tafels op NL10 en NL20 en dat is te weinig voor MSS. Ik weet niet of er verschil zit in de diverse I poker skins, maar ik dacht dat die alle uit dezelfde player pool putten.

Ik zal me is gaan verdiepen in de promo die er is op party poker, maar een reload bonus is niet van toepassing het gaat om een nieuw account op nader te bepalen room.

Skrolk.
    • wessus
      wessus
      Bronze
      *
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wessus
      *
      Das een mooie reactie wes :D
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Zelf speel ik momenteel MSS op William Hill, ook een I-Poker skin. Tot nu toe kan ik niet klagen van te weinig traffic. 's Avonds tussen 20u en 24u kan je meestal wel zo rond de 20 tafels vinden op NL10.

Ben daarnaast ook wel benieuwd welke rooms er verder nog aanbevolen worden. Eenmaal de FDB afgerond is, zou ik toch overwegen om elders een bonus te gaan clearen.
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Oorspronkelijk gepost door robertjuh1
      Miscchien dat PartyPoker idd iets voor je is. De room heeft voldoende traffic, goede software en een mooie reloadbonus op het moment. :)
      Hoor dat party vaak last heeft van connectie problemen, hebben jullie hier ervaring mee ??
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door VipKen
      Zelf speel ik momenteel MSS op William Hill, ook een I-Poker skin. Tot nu toe kan ik niet klagen van te weinig traffic. 's Avonds tussen 20u en 24u kan je meestal wel zo rond de 20 tafels vinden op NL10.

Ben daarnaast ook wel benieuwd welke rooms er verder nog aanbevolen worden. Eenmaal de FDB afgerond is, zou ik toch overwegen om elders een bonus te gaan clearen.
      kee zit er dan toch verschil in het aantal tafels tussen de skins onderling, op mijn skin zijn er nu circa 12 tafels in actie, en nog wat 50BB en beginners tafels maar daar kan je niet op.
    • NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      888 poker is wel erg nice. Ik neem aan dat je alleen fr tafels wilt spelen? Hoe'st verder kerel, al een beetje thuis in je nieuwe huisje?
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
      888 poker is wel erg nice. Ik neem aan dat je alleen fr tafels wilt spelen? Hoe'st verder kerel, al een beetje thuis in je nieuwe huisje?
      Hey kerel alles gaat gelukkig weer zijn gangetje, life weer redelijk op de rails en een eigen stekkie weer.
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      .
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Skrolk
      Hoor dat party vaak last heeft van connectie problemen, hebben jullie hier ervaring mee ??
      Een paar weken terug hadden ze af en toe idd een connectieprobleem. Dat zou met de toestroom aan spelers na het sluiten van Full Tilt te maken kunnen hebben. Heb er recentelijk niet veel meer over gehoord. Misschien dat je eens in ons PartyPoker forum kan vragen of de andere spelers op PartyPoker wat hun ervaringen zijn?
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      888poker is zeker een aanrader. ik zelf vind het één van de prettigste software. maar meningen verschillen. een account maken is gratis en je krijgt nog eens $8 echt speelgeld erbij, wat wil je nog meer. en btw voor elke dollar rake die je maakt krijg je 4 Strategypoints.
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dutchy187
      888poker is zeker een aanrader. ik zelf vind het één van de prettigste software. maar meningen verschillen. een account maken is gratis en je krijgt nog eens $8 echt speelgeld erbij, wat wil je nog meer. en btw voor elke dollar rake die je maakt krijg je 4 Strategypoints.
      Hoe is de trafic op de hogere limieten vanaf NL10??
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Ben er nog steeds niet uit waar ik moet gaan spelen.

Hoor niet zo goede verhalen over PP betreffende de connectie en de tafels schijnen erg druk te zijn als je multi tabled.

Me neiging gaat nu uit naar 888 maar weet niet hoe de trafic daar is op de hogere limieten.

En anders ben ik denk ik toch gedoomd om te gaan spelen op stars :D
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ja of je download gewoon even 888 en kijkt?
    • 1
    • 2