NL 4 - 43 suited

• charisdegeus
      charisdegeus
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $3,66
      UTG2:
      $0,87
      Hero:
      $4,37
      MP3:
      $4,76

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with 4:spade: , 3:spade:
      UTG1 folds, UTG2 calls $0,04, Hero calls $0,04, MP2 folds, MP3 calls $0,04, 2 folds, SB calls $0,02, BB checks.

Flop: ($0,20) A:diamond: , 5:heart: , 3:club: (5 players)
      SB checks, BB checks, UTG2 checks, Hero checks, MP3 bets $0,04, 3 folds, Hero calls $0,04.

Turn: ($0,28) 2:heart: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $0,28, Hero calls $0,28.

River: ($0,84) Q:club: (2 players)
      Hero bets $0,63, MP3 raises to $3,80, Hero calls $3,17.

Final Pot: $8,44

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (4s 3s)
      MP3 shows een straight, zes high (6h 4h)

MP3 wins with een straight, zes high (6h 4h)

Fold op de river? Ik was lichtelijk tilted, omdat ik een paar minuten daarvoor twee onmogelijke bad beats om mijn oren had gekregen. Ik maakte een redelijke insta call, maar achteraf leek me dit misschien wel een fold op de river.. :s_confused:
  • 1 antwoord
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Fold pre-flop. Deze hand heeft zo veel reverse implied odds (oftewel dat je geregeld tegen een hogere straat/flush aanloopt indien jij een draw maakt) dat je hem niet winstgevend kan spelen, helemaal niet vanuit MP1 waardoor je vaak uit positie zal zitten op de flop omdat er nog veel mensen achter je kunnen raisen/mee-limpen.

As played kan je de flop wel zelf betten nadat iedereen checked, je hebt een pair en een gutshot en de A zal voor veel villains een scarecard zijn. As played is de call prima.

Op de turn zou ik toch wel raisen met de intentie om broke te gaan, alleen 64 heeft je beat en villain kan ook goed A5/A3/A2/55/33/22 hebben, of een split tegen een andere 4. Door te raisen neem je het initiatief over en kan je altijd nog zelf de river shoven omdat de pot dan veel groter is. Nu ben je afhankelijk van villain of er nog meer geld in de pot komt.