NL 4 - KK in MP1

• charisdegeus
      charisdegeus
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $7,3
      Hero:
      $4,71
      MP3:
      $4,16
      CO:
      $6,04

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with K:heart: , K:spade:
      UTG1 folds, UTG2 calls $0,04, Hero raises to $0,20, MP2 folds, MP3 calls $0,20, CO calls $0,20, 4 folds.

Flop: ($0,70) T:heart: , 6:club: , 3:diamond: (3 players)
      Hero bets $0,52, MP3 calls $0,52, CO folds.

Turn: ($1,74) 3:spade: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $1,3, Hero calls $1,30.

River: ($4,34) 4:spade: (2 players)
      Hero checks, MP3 raises $2,14 (All-In), Hero calls $2,14.

Final Pot: $8,62

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Kh Ks)
      MP3 shows two pairs, azen and drieën (Ah Ad)

MP3 wins with two pairs, azen and drieën (Ah Ad)

Voor de verandering eens geen bad beat, maar kan ik hier iets anders dan broke gaan? AA had ik overigens nooit aan gedacht, gezien zijn flatcall PF. Ik was eerder bang voor een setje..
  • 4 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      PF,flop,turn prima. River zou ik zelf alleen gaan shoven eerlijk gezegt :P Anders gwn standaard cooler. Zit zoveel meer nog in zijn range dan sets en AA.

Allerlei Tx handen en nog overpairs die je wel beat.. dus als je toch c/c gaat spelen kan je al die handen die je wle beat laten betalen. Nu betaal je praktisch alleen aan de handen die jou beaten en laat je de handen die jij beat behind checken.
    • Mstlc
      Mstlc
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RicoW
      PF,flop,turn prima.
      Nee, turn is helemaal niet goed, toch niet op dit board en al helemaal niet als je kijkt naar de stakes. Mensen callen hier gewoon down met Tx... op dit board wrs ook nog gewoon pocket pairs 77+. 54 called... VALUEBET! Bluff induce is for suckers, zeker in dit soort spots. En de turn is gewoon een geniale kaart want de kans op sets is zonet enorm geslonken.

Als je turn gaat checken laat je hem gewoon zoveelhanden behind checken die anders gewoon volle gas betalen. En zoals Rico wel al correct aan haalt, je gaat nog steeds downcallen dus je betaald beter nog steeds gewoon keihard af maar slechter komt goedkoop weg.

No really... overpair op dit soort boards en zeker op deze stakes is er maar 1 goeie line en dat is bet bet bet. Elke andere line is sub-optimaal tenzij je tegen een mega-spewfish zit die alles bluft als je naar hem toe checked.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      I totally agree...gewoon betten op de turn.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      w00t sorry ik dacht dat hij bette op de turn en c/c op de river :P nee gwn bet bet bet spelen idd sorry :P