Euro's of Dollars?

• minstrel01
      minstrel01
      Bronze
      mijn vraag:

Ben net begonnen te pokeren bij 770.
      Nu heb ik bij aanmaken van de hele zooi gekozen voor euro's als de "prefered" jeweetwel.

Nu komt het probleem; al die tafels zijn dollar tafels.........

Gaat me dat ieder potje wisselkoersen kosten? of hebben ze dat anders geregeld?

Ik dacht dat euro's mij wel handig leek voor een eventuele toekomstige withdrawal.

Zijn er nog andere weetjes over dit zoort zaken?

alvast dank voor de replies!
  • 4 antwoorden
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Er zijn veel Euro-tafels te vinden op 770. De meeste zijn ponden en dollars, maar denk dat je per tien tafels toch wel twee a drie euro's kan vinden.
      Bij iPoker staat je rekening volgens mij standaard op euro en gaan ze dan gewoon omrekenen als je aan een tafel gaat zitten. Als je dan opstaat gaan ze dezelfde koers gebruiken als waarmee je ging zitten om te berekenen hoeveel je nu terug moet krijgen in euro.
      Dus je speelt bijvoorbeeld NL5 op een GBP-tafel, dan is dat ongeveer €6. Stel dat je dan dubbelt en met tien GBP zit en je gaat weg van de tafel, dan krijg je er €12 bij op je rekening.
    • minstrel01
      minstrel01
      Bronze
      [quote][i] Als je dan opstaat gaan ze dezelfde koers gebruiken als waarmee je ging zitten o[/quote]Aha dus alleen de koers... geen commissie ofzo
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Neen, geen commissie. Ze garanderen dezelfde koers van het inkopen bij het opstaan. Dat is volgens mij in ieders voordeel.
      Het zou wel kunnen dat je bij het uitcashen naar een rekening in dollars (zoals naar e-wallets (moneybookers, netteller,...)) wel een commissie betaalt op het omwisselen, maar dat ben ik niet zeker.
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Je moet alleen uitkijken als je auto top-up hebt aanstaan, dan kun je vaak een afrondings verlies lijden, dat bij hoge volumes kan oplopen.