2x KK nl20

• oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      IPoker Network $20.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1395594
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $39.33
      BTN: $29.28
      Hero (SB): $24.88
      BB: $81.88
      UTG: $30.77
      MP: $22.51

Pre Flop: ($0.30) Hero is SB with K :diamond: K :heart:
      1 fold, MP raises to $0.60, 2 folds, Hero raises to $1.80, 1 fold, MP raises to $4.20, Hero calls $2.40

Flop: ($8.60) Q :club: T :diamond: A :spade: (2 players)
      Hero checks, MP bets $6.45, Hero folds

Final Pot: $8.60
      MP wins $8.17
      (Rake: $0.43)

Ik weet heel weinig over villain, had maar 50 handen. Ik had waarschijnlijk gewoon preflop moeten shippen maar ik wou hem niet wegjagen als hij aan het bluffen was. En ook wordt er op Nl20 echt zo weinig ge4bet dat ik AA niet ondenkbaar vond. Ik denk dat dit zowat de slechtste flop is dat ik mij kan inbeelden omdat dit zijn 4bet range zo hard hit TT, QQ AA, Ak, AQs,... ik besloot dan maar dat der kans zeer klein was dat ik nog voor stond en ik muckte.

IPoker Network $20.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1395600
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP: $19.70
      CO: $14.18
      BTN: $47.96
      SB: $26.30
      BB: $20.60
      Hero (UTG): $20.20

Pre Flop: ($0.30) Hero is UTG with K :club: K :diamond:
      Hero raises to $0.60, 3 folds, SB calls $0.50, BB calls $0.40

Flop: ($1.80) J :diamond: A :club: 2 :heart: (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $1.40, SB calls $1.40, BB folds

Turn: ($4.60) 4 :heart: (2 players)
      SB checks, Hero checks

River: ($4.60) K :spade: (2 players)
      SB bets $3.20, Hero raises to $8, SB raises to $24.30, Hero calls $10.20 all in

Gedachtegang: AA zou preflop 3betten dus ik dacht op de river enkel beat te zijn door Q10. Maar omdat dit zo'n klein gedeelte van zijn range was vond ik wel dat ik kon reraisen om gecalled te worden door lagere sets of 2 paar combinaties. Toen hij daarop shipte dacht ik dat hij toch Q10 kon hebben maar ik vond dat bij de meeste NL20 spelers 22, JJ, 44, AJ, AK ook nog wel in hun range zit en ik kreeg 1 op 4.5 dus vond ik niet dat ik hier kon folden.
  • 9 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Hand 1: Ship preflop. As played vind ik postflop fine.

Hand 2: Met welke reden bet je de flop? Voor value? Wat wil je dat je callt? Als bluff? Wat wil je dan doen folden?

Je riverraise vind ik te klein. Je bet nu $4,80 in een pot van $11. Ik denk dat als je naar 10-12 raised je niet veel meer fe hebt dan nu.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      [quote][i]
      Je riverraise vind ik te klein. Je bet nu $4,80 in een pot van $11. Ik denk dat als je naar 10-12 raised je niet veel meer fe hebt dan nu.[/quote]Had wel groter kunnen raisen idd maar het is toch helemaal niet de bedoeling om FE te creëren hier. Dit is gewoon een raise voor value omdat ik denk voor te staan zoals ik heb uitgelegd.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      Hand 1: Ship preflop. As played vind ik postflop fine.

Hand 2: Met welke reden bet je de flop? Voor value? Wat wil je dat je callt? Als bluff? Wat wil je dan doen folden?

Je riverraise vind ik te klein. Je bet nu $4,80 in een pot van $11. Ik denk dat als je naar 10-12 raised je niet veel meer fe hebt dan nu.

dit, maar ik vind je sizing op de river wel goed. Want wat is zen range vooral? Ik denk dat hij hier vaak een Ax vr value bet en die gaat hij folden tegen een te grote raise. En je laat hem zelfs ng wat ruimte om te spazzen. Je kan een argument maken dat hij Aj 22 jj,... mss gwn enkel called, maar ik zie veel spelers die hand op de river overspelen en het er gwn toch inshoven.

Gelieve wel 1 hand per post te hanteren. Is wat overzichtelijker.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Zijn range was volgens mij AK, AJ, AQ, JJ, 22, misschien A2s en A4s en ik zag hem nog wel callen met AK, AJ, A2, A4, en na zijn shove kon hij evengoed Ak, 22, JJ en misschien AJ overspelen zodat ik toch wel moest callen.

Hij had AA trouwens :facepalm:
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Zijn range was volgens mij AK, AJ, AQ, JJ, 22, misschien A2s en A4s en ik zag hem nog wel callen met AK, AJ, A2, A4, en na zijn shove kon hij evengoed Ak, 22, JJ en misschien AJ overspelen zodat ik toch wel moest callen.

Hij had AA trouwens :facepalm:

Daar moet je dus een note van maken:p.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oei ik zag die "adviseer om nog eens te kijken" knop nu pas maar je was mij voor. :D Ik heb een note gemaakt uiteraard. :)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      ja ik vind hoe je de hand hebt geanalyseerd goed dus dacht dat ik er niets meer over moest zeggen:) . Als je vragen hebt kan je ze uiteraard stellen.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter

Nog één vraag. Ik begrijp dat jullie zeggen dat je niets beter doet folden en niets slechter laat callen maar als je hier niet bet nodig je hem dan niet uit op 2 barrels af te vuren om een A te reppen. En wat zouden jullie hier dan doen als je de flop behind checkt en hij overneemt op de turn? Turn callen en river folden?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ja denk dat dat exact is wat ik zou doen als ze vrij actief waren. Want mensen in 3 way pots bluffen niet zo vaak. Dus tegen een actieve speler call ik 1 street en tegen passive fold ik direct op turn omdat die vaak zelfs weak aces 2 keer durven checken.