89Tq plo 100

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze

wel de gapper aan de bovekant en maar single suited, maar raise hem toch.

flop cbet ik met de open ender en het drawloze board verder, had iets groter gekund. maar ik bet vaak niet supergroot op dit soort boards.
      en als iemand over the top komt heb ik een wat makkelijkere fold.

turn bet ik zelf omdat ik een redelijk sterke draw heb. was 2/3e pot precies btw.

maar ik denk dat een check call hier zo diep beter is.
      voelde me niet echt comfy om er hier nog de rest in te knallen zo diep.

callde, maar dat lijkt me een absolute fout denk ik :D

kortom turnplay is mij hier een raadsel.
  • 3 antwoorden
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Je kunt er vanuit gaan dat hij een redelijke made hand heeft wss de kleinere straat, misschien een NFD, tegen zo'n range heb je minstens 40%. Je hebt 26% nodig om de call te maken, dus een call is al goed.

Omdat je tegen zijn range achter ligt en ik hem niet per se zie folden als je shoved, denk ik dat een call beter is. Alleen als je denkt dat een spazz zeer goed tot zijn mogelijkheden behoort zou ik shoven, anders WP.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      maar je bent wel voor een turnbet?

en vond zelf de call wel twijfelachtig omdat ik oop zit.
      als ik dan hit is het nog weer lastig om value te halen en als ik mijn flush hit is het ook maar 3rd nutflush.
      kortom ik zag er achteraf nogal wat haken en ogen aan.
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Ja turn kun je ook check/callen natuurlijk, maar hij hoeft daar niet noodzakelijkerwijze iets geturned te hebben en veel spelers callen vaak de flop om de turn te folden, daarom ben ik niet a priori tegen een bet, omdat je best de pot daar al wil oppakken.

Ja en natuurlijk zijn er ook een hoop haken en ogen op de river, maar that's PLO.