5x niet geslaagd voor de quiz

• 74 antwoorden
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kozzmic
      Kan hem dus niet meer doen? Heb die snel snel gedaan zonder iets te lezen. Ik wou zo snel mogelijk die bonus, maar nu gaat dat niet meer?

Hoeveel vragen moeten juist zijn misschien? ?(
      Als nu bij die quiz vermeld staat dat de antwoorden op deze site staan en je kan maar niet slagen voor de test dan ga je voor de laatste poging toch eerst wat lezen ?? ?(

Of ben ik nou gek ? Ik vind het logisch dat het aantal pogingen begrensd is.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Soms is het toch gokwerk. Voor de laatste heb ik gelezen ja. Maar helaas. Klotevragen ook, zonder nuance.
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      hahah dit is ongelofelijk. iemand die vind dat het gokwerk is en dan gaat pokeren sorry maar dat vind ik lollig.
      poker is volgens mij een spelletje tussen geluk en een stuk basis kennis over kansberekening en natuurlijk een stuk gevoel.
      als je niet kan slagen bij een test waar de antwoorden (bijna) letterlijk in de teksten staan moet je i.m.o je afvragen of dit echt iets voor je.
      mogelijk kun je met de tell a friend actie nog wat geld in de wacht slepen en anders meld je je aan bij een van de pokerrooms met gratis geld zoals 770 of 888poker.
      heel veel suc6 verder
      just my 2 cents
      Wim
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Soms is het toch gokwerk. Voor de laatste heb ik gelezen ja. Maar helaas. Klotevragen ook, zonder nuance.
      Ben het niet met je eens.
      Als je net zo pokert als dat je quizen beantwoord : welke room speel je en wat is je schermnaam. Ik zal graag tegen je pokeren :) !

Ik ben het met mijn voorganger eens dat je je echt moet afvragen of pokeren iets voor je is. Het kan je namelijk op deze manier heel veel geld gaan kosten.
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Gold
      Als je brons bent ben je toch al geslaagd voor de quiz of niet? ?(
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Je kan ook storten en spelen: heb je ook strategypoints, dacht ik...

En ik zou zeggen, vooral doorgaan met het niet lezen van de artikelen en video's, we hebben toch vis nodig aan tafel :D
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hoi kozzmic,

Welkom op het forum!
      Jammer dat je de quiz niet hebt kunnen halen. Het is inderdaad zo, dat er na vijf pogingen geen mogelijkheid meer is om de quiz nog vaker te doen. Je mogelijkheid om het $50 startkapitaal te ontvangen is hiermee dus helaas ook verdwenen.

Zoals anderen al aanraden: je kunt ons Tell-A-Friend-systeem gebruiken om op die manier wat geld te ontvangen.

Tevens kan ik je aanraden om een account op Poker770 of 888poker aan te maken. Als je dat via PokerStrategy doet, krijg je op deze sites respectievelijk $7,70 en $8 startkapitaal. Hiervoor hoef je verder geen eigen stortingen te doen of quizes te maken, of wat dan ook. Als je dit wilt doen, let er dan wel op dat je de download- en installeerinstructies via de links die ik hier heb neergezet goed volgt, anders kan het alsnog mis gaan!

Tot slot kun je natuurlijk altijd nog freerolls gaan spelen en op die manier wat geld bij elkaar sprokkelen.

Wel een tip nog: hoewel de reacties van sommigen wat kort door de bocht zijn, hebben ze ergens wel gelijk. Als je niet bereid bent om artikelen te lezen, video's te kijken, coachings te volgen, reviews van je gespeelde handen te houden en noem maar op (kortom: als je niet bereid bent om ook een stuk studie in het pokeren te steken), dan vrees ik dat er geen mooie pokercarrière voor je weggelegd zal zijn. Het feit dat je de quiz 5 keer niet haalt is hier een voorbeeld van: de antwoorden op de vragen zijn immers in verreweg de meeste gevallen letterlijk uit de basisartikelen te halen. Gewoon een tip, doe ermee wat je wilt. :)

Veel succes en als je verdere vragen hebt: stel ze gerust :) .

Orodin
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Speel al jaren poker, had geen zin om die basis "flauwekul" door te nemen. Ik weet wat ik moet doen aan de tafel.

Ben ook niet bekend met alle pokertermen. Er kwamen ook toernooivragen. Ik speel die niet en heb er ook geen interesse in. Dus waarom zou ik dat gaan lezen-leren?

Die no deposit bonusen heb ik opgenomen. 770 poker speel ik niet meer op, ook al staat er geld op, te trage spelers. En poker 888, die 8$ is er door. All in met KK en AA. Als ik ga met kings had de ander de azen. Andersom haalt de ander 3k's. Dusja.

En mijn vrienden hebben geen interesse in "professioneel" poker, dus daar schiet ik ook niet mee op.
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Je hoeft niet gelijk professioneel te pokeren hoor.
      Zie het gewoon als een hobby. Neem de artikelen zelf eens goed door etc, stort zelf wat geld en begin te spelen. Je zult vanzelf zien dat als je er meer tijd in steekt je ook beter zult worden.

Gr. Mike
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
      Zie het gewoon als een hobby. Neem de artikelen zelf eens goed door etc, stort zelf wat geld en begin te spelen. Je zult vanzelf zien dat als je er meer tijd in steekt je ook beter zult worden.

Gr. Mike
      Maar hij weet al wat ie moet doen aan de tafels :pokerface:
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver

Gr. Mike
      Had graag gekeken of die sites niet rigged zijn voor ik er zelf geld insteek. Meer niet. En heb al 100.000 en handen gespeeld, na verloop wordt je idd beter. :D
    • samni
      samni
      Bronze

Gr. Mike
      Had graag gekeken of die sites niet rigged zijn voor ik er zelf geld insteek. Meer niet. En heb al 100.000 en handen gespeeld, na verloop wordt je idd beter. :D
      Ze zijn niet rigged, behalve de roulette dan.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door samni

Gr. Mike
      Dat weet ik niet. Bij poker888 heb ik toch mijn bedenkingen. Tijdens mijn kort verblijf heb ik meermaals gekke dingen gezien. Iemand met nut flush, een ander met full house en ander met straight en dat soort ongein in 1 hand.

Dus iedereen gaat all in. Bemerkte dat het frequent voorkwam dat 3 personen handen hadden die ze niet konden wegleggen. Of moeilijk toch, zeker voor beginners. Kassa kassa voor poker888.

Dat kan wel allemaal eens gebeuren, maar op een half uur zoveel keer, mmh ik weet het niet.
    • thesuns
      thesuns
      Bronze

Gr. Mike
      Dat weet ik niet. Bij poker888 heb ik toch mijn bedenkingen. Tijdens mijn kort verblijf heb ik meermaals gekke dingen gezien. Iemand met nut flush, een ander met full house en ander met straight en dat soort ongein in 1 hand.

Dus iedereen gaat all in. Bemerkte dat het frequent voorkwam dat 3 personen handen hadden die ze niet konden wegleggen. Of moeilijk toch, zeker voor beginners. Kassa kassa voor poker888.

Dat kan wel allemaal eens gebeuren, maar op een half uur zoveel keer, mmh ik weet het niet.
      Conclusies trekken over het al dan niet rigged zijn van een website tijdens een "kort verblijf" is toch vrij contradictorisch.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door thesuns

Gr. Mike

Conclusies trekken over het al dan niet rigged zijn van een website tijdens een "kort verblijf" is toch vrij contradictorisch.
      Bedenkingen hebben is niet hetzelfde als tot die conclusie komen...
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Gold
      Als je na 5x de quiz niet gehaald hebt dan is het terecht dat je de $50 niet krijgt...
      En als je al zoveel gespeeld hebt en weet wat je moet doen dan kun je best ook zelf wat depositten want dan zul je het toch niet verliezen :coolface:
      (Kunt btw ook wat op neteller/moneybookers zetten, dan is het makkelijk switchen tussen rooms :) )
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ik denk dat we hier een belangrijk sleutelwoord vergeten: bankrollmanagement.

Als je aangeeft dat je de $8 op 888poker bent kwijtgeraakt door het spelen van één hand waarbij je koningen het afleggen tegen azen, dan vraag ik me af op welke limiet je die hand hebt gespeeld.

Als je pokert, pas je dan bankrollmanagement toe? Zo ja, hoe?

Tja, ik denk dat de opties er langzamerhand een beetje doorheen beginnen te raken dan. Je kunt freerolls gaan spelen of zelf storten, maar zeker in het laatste geval zou ik je aanraden toch zeker een goed bankrollmanagement toe te gaan passen. (Ik zeg dus niet dat je dit niet doet, maar het vermoeden ontstaat bij mij wel, door wat je schreef over het verliezen van je $8 op 888. Ik kan er uiteraard naast zitten:) .)

Veel succes.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Nuk3F4rt
      Als je na 5x de quiz niet gehaald hebt dan is het terecht dat je de $50 niet krijgt...
      En als je al zoveel gespeeld hebt en weet wat je moet doen dan kun je best ook zelf wat depositten want dan zul je het toch niet verliezen :coolface:
      (Kunt btw ook wat op neteller/moneybookers zetten, dan is het makkelijk switchen tussen rooms :) )
      Inderdaad. Maar wist niet dat je maar 5 kansen had.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      Ik denk dat we hier een belangrijk sleutelwoord vergeten: bankrollmanagement.

Als je aangeeft dat je de $8 op 888poker bent kwijtgeraakt door het spelen van één hand waarbij je koningen het afleggen tegen azen, dan vraag ik me af op welke limiet je die hand hebt gespeeld.

Als je pokert, pas je dan bankrollmanagement toe? Zo ja, hoe?

Tja, ik denk dat de opties er langzamerhand een beetje doorheen beginnen te raken dan. Je kunt freerolls gaan spelen of zelf storten, maar zeker in het laatste geval zou ik je aanraden toch zeker een goed bankrollmanagement toe te gaan passen. (Ik zeg dus niet dat je dit niet doet, maar het vermoeden ontstaat bij mij wel, door wat je schreef over het verliezen van je $8 op 888. Ik kan er uiteraard naast zitten:) .)

Veel succes.
      2cent. 2x 2$ verloren bij AA tegen KK zoals reeds vermeld. En 1 keer had ik nut flush en verloor tegen full house en de laatste was st8 tegen full dacht ik. En dat was dan de 8$.