knipperende muis bij William Hill poker

• buckrogers1970
      buckrogers1970
      Bronze
      Heb al een keer eerder gevraagd of iemand een oplossing had voor mijn probleem bij William Hill. Soms moet ik diverse keren klikken voordat er iets gebeurd, meerdere tafles kan ik helemaal niet spelen, loopt meteen vast. Heb een zeer nieuwe lap-top dus daar ligt het niet aan, kan zoveel tafels spelen bij bijv pokerstars als ik wil zonder problemen. Nu ben ik er zelf al iets verder meegekomen, na bijvoorbeeld, een uur houd mijn probleem op, altijd echter na de volgende fout melding die ik uit windows (volgens mij) krijg:

Fout bij laden document. De website res://ieframe.dll/dnserrordiagoff_web0c.htm kan niet worden geopend.
      De bewerrking is afgebroken.

Heb zelf nu niet zo heel veel verstand van dit alles, maar misschien dat 1 van jullie dit probleem (of eigenlijk mijn oplossing als deze foutmelding komt ) weet of wat er aan te doen.

vast bedankt.
  • 10 antwoorden
    • harrythehipster
      harrythehipster
      Bronze
      Hoi Buck,

De melding die je krijgt spreekt van een dns-error. Dat houdt grofweg in dat je geen verbinding kan maken met WH. Nu heb ik geen IT opleiding gedaan maar het kan er volgens mij aan liggen dat er meerdere applicaties gebruik maken van je internetverbinding waardoor er niet genoeg overblijft voor WH. Probeer eens of t werkt als je alle browsers gesloten hebt, niet download en al die stomme windows updates en services etc uitschakeld. Bij mij gaat WH namelijk raar doen als er te veel internetactiviteit is.

Wat je ook eens kan proberen is een command prompt te openen en de opdracht ipconfig /flushdns geeft. je dns cache kan soms namelijk vollopen.

Hoop dat t lukt!
    • buckrogers1970
      buckrogers1970
      Bronze
      Hoi Harry,

bedankt voor je reactie heb beide opties van jou geprobeerd, helaas geen resultaat grrrrr. in ieder geval bedankt voor je reactie.
      Buck
    • harrythehipster
      harrythehipster
      Bronze
      Vervelend dat het niet werkt. Heb ff voor je gegoogled en je moet eens kijken op http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/ieframedll.htm
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      dan moet je kijken of je firewall goed staat, ik had het probleem eerder ook met firewall services. up-to-date je laptop volledig je kan altijd titanpoker support proberen. het klopt inderdaad dat pokerstars of andere geen probleem is maar alleen het iPoker netwerk. als je windows 7 heb zou ik even kijken of je hier verder mee komt http://support.microsoft.com/ph/14019/nl

ik hoor het wel groetjes
    • buckrogers1970
      buckrogers1970
      Bronze
      Hoi Harry en Dutchy,

Bedankt voor jullie moeite, heb harry's lijst afgewerkt en de firewall uitgezet, helaas allemaal zonder resultaat. Denk zelf nu dat het misschien wel iets met mijn AVG virusscanner te maken kan hebben?

Vincent
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door buckrogers1970
      Hoi Harry en Dutchy,

Bedankt voor jullie moeite, heb harry's lijst afgewerkt en de firewall uitgezet, helaas allemaal zonder resultaat. Denk zelf nu dat het misschien wel iets met mijn AVG virusscanner te maken kan hebben?

Vincent
      Ik heb ooit eens een vergelijkbaar probleem gehad. Heb toen MalWareBytes geinstalleerd en mijn hele computer laten controleren. Er werden toen 3 spyware services gevonden. Deze laten verwijderen door MalWareBytes en het probleem was toen ook verholpen.

Probeer dat eens.

Suc6
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Zou ook nog met je Windows Security Center te maken hebben, voor verder informatie moet je even googelen. Aangezien het echt een heel irritant probleem is zal ik nog wel even kijken of ik precies kan vinden hoe ik het op gelost had. je hoort nog van me
    • buckrogers1970
      buckrogers1970
      Bronze
      Hoi allemaal,

heb MalWareBytes geinstalleerd, had iets van 89 meldingen pffff, en wat denken jullie : probleem opgelost, yahoo, eindelijk eens op een normale manier, met meerdere tafels pokeren op william hill. Iedereen bedankt voor de inbreng om het probleem van mij op te lossen.

buck
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Goed om te horen dat het is opgelost! Hopelijk hebben andere mensen met hetzelfde probleem ook wat aan deze oplossing. :)
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door buckrogers1970
      Hoi allemaal,

heb MalWareBytes geinstalleerd, had iets van 89 meldingen pffff, en wat denken jullie : probleem opgelost, yahoo, eindelijk eens op een normale manier, met meerdere tafels pokeren op william hill. Iedereen bedankt voor de inbreng om het probleem van mij op te lossen.

buck
      Fijn te lezen dat mijn oplossing je heeft geholpen. TOP !

En weer veel speelplezier !

Marco