Toxicgod's 45 Mans adventure (EPT some day)

• Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze

Jullie hebben vast wel eens gehoord van de term “Bucket list”. Een lijst met dingen die je gedaan wilt hebben voordat je de pijp uit gaat! Meestal maken mensen zo een lijst als ze ernstig ziek zijn of weten dat ze niet zo lang meer te leven hebben.
      Wees gerus, ik ga nog zeker 50 jaar mee (hoop ik) :D
      Maar ik ben ook ooit eens begonnen met het maken van zo een lijst. En die lijst wordt steeds langer maar ik kan ook steeds vaker dingen doorstrepen die ik heb gedaan.

Hier een klein stukje van de lijst:
      • 7 wereldwonderen bezoeken (1/7)
      • PADI duik brevet halen en duiken in de rode zee (Done)
      • Parachute A-brevet halen en zelfstandig parachutespringen.
      • Meedoen met de nieuwjaarsduik in Scheveningen (Done)
      • Nijmeegse vierdaagse lopen.
      • EPT of WSOP spelen.
      • ………….
      Dit zijn maar een paar voorbeelden die er op staan. Maar anders is mijn beginpost al meerdere pagina's lang :D

Omdat ik het beste presteer als ik een doel voor ogen heb ga ik een challenge opzetten.
      De challenge is niet orgineel want Arjon en een paar andere doen het ook al. Maar dat maakt het voor mij niet minder boeiend :D
      We gaan dus kijken of we een EPT ticket kunnen winnen d.m.v. Steps. :s_cool:

Ondertussen al meerdere keren step E gehaald. En 1 keer step F.
      Helaas heb ik deze toen weer verloren helaas :(

Maar er gaat een EPT ticket komen (ooit) :s_cool:
      Met de FPP die ik verdien tijdens deze challenge koop ik nieuwe STEP A tickets.

--------------------------------------
      [B]***Update 06/09/2011***[/b]
      --------------------------------------
      Afgelopen dagen tegen mijn geloof in wezen cashgamen om genoeg punten te krijgen voor Diamond Event...
      Nou ik heb het geweten ook.... Bijna 10BI down in nog geen 2 dagen tijd.. Blehhhh. I suck bigtime met cashgames. En ik moet het gewoon ook niet meer proberen. Ja wellicht als ik weer een dikke BRM heb en dan lekker gewoon BSS proberen op NL5 met een $1k bankroll :s_confused:

Dusss... Tijd voor een nieuw plan. Als ik mijn grafieken bekijk zie ik dat ik profit maak op mijn 45 mans en mijn STT's. (We allready knew that)
      Daarom denk ik dat ik het gewoon ga proberen met STT's om genoeg punten te verdienen voor het Diamond event. Ik weet dat het veel meer moeite kost. Maar dan moeten we maar volume zien te maken. Mocht ik het niet redden. Jammer dan! Maar ik ga niet mijn Bankroll op gekke wijze wegdonken om erbij te kunnen zijn :s_frown:

Dus gewoon heel veel STT's grinden deze maand. van mijn FPP's Step 1 tickets kopen. Hopelijk dat we hiermee nog wat Step D-E kunnen verdienen. Want dan gaan de SP's ook lekker rap!
  • 73 antwoorden
    • xbikx
      xbikx
      Bronze
      GL met deze challenge :P ga het zeker volgen
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Gogo Toxic!
    • samni
      samni
      Bronze
      Gl!
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Succes Toxic ;)
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Zojuist 6x Step A gespeeld.

3x Step b gewonnen en 1 keer als 4e gebust dus € 0.80.
      Eerste pagina geupdate.

Zo weer wat spelen. even breakie
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Net 4 Step A gespeeld en niets gewonnen.
      maar dit komt meer door deze thread: Discussieer er maar lekker op los

Ik was te veel aan het lezen en een bericht aan het terug typen dat k gewoon niet zat op te letten :D :D

Forums browsen is -EV :facepalm:
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Vanavond een bruiloft en morgen ben ik in de middag weer thuis! Dus vanavond kan ik er geen spelen.

Maar morgen wel :D en dan gaan we even knallen. Denk dat ik voor zondagavond wel alle 100 step A heb gespeeld en hopelijk dan 35+ Step B tickets.

Met de cashes die ik dan over heb ga ik ook step A spelen. maakt de kans om wat extra tickets toch wel wat groter :D
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Hey tox suc6 pittige challenge als ik zo die "andere" blog lees van Arjon, maar wie weet lukt het jou wel. Aan je inzet zal het iig niet liggen!!

De Nijmeegse vierdaagse lopen wil ik ooit ook nog een keer gaan doen. Maja dan moet ik eerst maar eens wat meer conditie krijgen :s_evil: .
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Net toch even nog 6 tafels gespeeld en 4x Step B eruit getrokken en 1 keer €0.80.
      Nu klaar maken voor een bruiloft feestie. Morgen weer wat Steps grinden :s_cool:

Tussenstand so far:
      Gespeeld: 26
      B Tickets: 10
      Cashes: € 3.20

Best een goeie ratio denk ik zo :D kijken of we dit kunnen volhouden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Ik heb me toch een kater....
      Gisteren een bruiloft gehad van mijn collega. Was reuze gezellig hoor maar damn.. Head hurts.

Kon het toch niet laten om ook wat te pokeren ondanks mijn koppijn. Aspirines doen wonderen :D

Net 4 games gespeeld. 2x Ticket gewonnen en 1 keer € 0.80.

So far 12 tickets uit 30 games. Dus met deze ratio zit ik op 40 tickets na 100 games. Kijken of we dat kunnen volhouden :D
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Weer 5 gespeeld. Al was deze sessie bagger.
      maar 1 B ticket en 1 keer €0.80.

Ik ga nu maar even mijn PS3 starten en wat anders even doen ;)
      COD Black Ops denk ik :D :s_ugly:
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Gl en tot in londen
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Even de beginpost aangepast.
      Aantal gespeelde games weet ik al niet meer. :D Dus ik laat nu gewoon weten wat we al hebben gehaald en wat voor BRM we nog beschikbaar hebben. Dus wat er over is + cashes.

En vanavond de First Deposit Freeroll op PokerHeaven. Benieuwd hoeveel mensen er mee spelen. Ik ben er in ieder geval bij :D
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Ik ga nu weer wat spelen. Alleen wijk ik een klein beetje uit van mijn plan.
      Wou eerst alleen STEP A eerst spelen en dan pas STEP B.
      Maar er zijn nu weinig mensen die STEP A spelen en de Step B lopen wel vol. :D
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Tussenstand: Not much!:D

Tickets step B: 7
      Tickets step C: 1
      €135 cash beschikbaar

Gisteren had ik wel een Step D en een Step E. Maar toen ik die 2 ging spelen verloor ik beide op een nasty manier.

Maar ja. It happens. Lag niet aan mijn spel. Meer het geluk van de vis ;)

Maar deze Step challenge gaat even op Hold.
      We gaan nu even wat SP's grinden voor het Diamond event ;)
      Wat daar moeten we natuurlijk ook heen he ;)

Zal hier wel even bijhouden hoe het gaat tot die tijd. En daarna weer de Steps offcourse!

• Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Step challenge gaat weer verder!!

Ik heb verschillende rooms geprobeerd om SP’s te verzamelen voor het Diamond event. Maar geen enkele room met 4-5 SP per $1 bevalt me.
      Dus ik ben weer volledig terug op Pokerstars. :s_cool:

Maar nu ga ik op Pokerstars verder met mijn Step challenge en tevens ook op Pokerstars genoeg VPP en FPP halen om Diamond te worden. :s_cool:

Voordel met de steps is namelijk wel dat als je eenmaal de Steps E en F speelt dat het echt hard gaat met de VPP’s en dus ook met de SP’s.
      Dus zo kan ik beide uitdagingen goed combineren. :f_biggrin:

En het voordeel met de Steps is dat als je gewoon lekker rustig en behouden speelt je vaak je ticket wel terug wint of hoger komt. Tevens verdien je gewoon FPP’s en die gebruik ik weer voor nieuwe Steps.

Vanavond ga ik mijn Steps E gebruiken en kijken of we een Step F kunnen innen. En ik speel natuurlijk weer wat Step A en B’s.

En vanavond weer Arjon railen. Die gaat waarschijnlijk vanavond weer verder voor zijn Step G.
      GL Arjon
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Oh ff bolletje zetten ! GL igg .

Ga je de volledige bankroll aan step a's gebruiken? lijkt me beter om vanaf 50$ weer beetje te grinden en dan de winsten opnieuw in A's te stoppen of klopt dit niet?