Advies nieuwe pokerroom

• Trommelboy
      Trommelboy
      Bronze
      Beste mede-sharks,

Ik ben een 10/4NL BSS grinder die net heeft uitgecasht op bwin wegens untracked account en zou graag aan de elephant geraken dusja :P Ik wil SP'tjes verdienen!

Mijn vraag is: wat is de beste pokerroom voor mijn stakes (tot 50NL in de toekomst) met deze criteria:

- Genoeg traffic
      - rakeback
      - Veel fish (ongame = paradijs <3, op 9 mei begonne met 20€, na 20k handen sta ik op 112€, waarmee ik nu verderspeel, ga meer volume draaien!)
      - First deposit bonus
      - snelle cash-outs via bankgiro
  • 6 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Trommelboy,

Wanneer je het wel naar je zin had bij bwin, dan kun je eventueel gewoon overstappen naar EuroPoker.

EuroPoker zit ook op het Ongame netwerk en gebruikt dus dezelfde software en playerpool als bwin. Je kunt dan gewoon tegen dezelfde spelers blijven spelen zoals je dat gewend was :s_cool:

Zo kun je toch gewoon StrategyPoints verzamelen en speel je automatisch ook mee in de Ongame points race

Als je voor EuroPoker kiest kun je hier een account aanmaken:
    • samni
      samni
      Bronze
      De beste room om SP's te verdienen is nog steeds William Hill dacht ik.

Is ook een zeer fishy room met zeker voldoende traffic tot NL50.

Succes met je keuze!
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Denk inderdaad dat William Hill de beste mogelijkheid is.
      Ik heb ook eens bekeken hoe het zit qua VIP Systeem en dit komt redelijk positief naar voren. Ik heb het enkel berekend voor SNG Spelers maar voor Cashgamers is het minstens zo goed, ik denk zelfs beter. Je hebt namelijk Rakeraces en een Raked Hands promotion waardoor je nog meer value haalt. Daarbij is er genoeg traffic op William Hill (iPoker) en is de software als je het mij vraagt het beste op PokerStars en Fulltilt na.
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Denk inderdaad dat William Hill de beste mogelijkheid is.
      Ik heb ook eens bekeken hoe het zit qua VIP Systeem en dit komt redelijk positief naar voren. Ik heb het enkel berekend voor SNG Spelers maar voor Cashgamers is het minstens zo goed, ik denk zelfs beter. Je hebt namelijk Rakeraces en een Raked Hands promotion waardoor je nog meer value haalt. Daarbij is er genoeg traffic op William Hill (iPoker) en is de software als je het mij vraagt het beste op PokerStars en Fulltilt na.
      Fulltilt, wat is dat? :coolface:

OT denk ik inderdaad dat William Hill een goede optie is. Daarnaast ben ik zelf net op Party Poker begonnen, wat me ook erg goed bevalt. (persoonlijk net iets beter dan William Hill)

Alle drie de genoemde opties zijn in elk geval een goede mogelijkheid en er is meer dan genoeg trafic op al deze sites te vinden.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      WH is inderdaad vrij nice wat ik ervan heb gezien.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Trommelboy
      Ik ben een 10/4NL BSS grinder die net heeft uitgecasht op bwin wegens untracked account en zou graag aan de elephant geraken dusja :P Ik wil SP'tjes verdienen!
      Hey Trommelboy,

De Elephant is tegenwoordig gratis voor iedereen te downloaden. Maar StrategyPoints verdienen is sowieso een goede zaak, daardoor stijgt je status en krijg je toegang tot meer content, video's en coachings. :)