Bluff raisin the river

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Tegen wat voor soort spelers kan ik dit doen?
      lage WTS?
      ik merk vaak dat iemand een overduidelijke "stab at the pot" doet en zou graag weten wie ik daar kan bluffraisen en wie niet :)
      (of is dit niet zo'n sterk plan?)

groeten
  • 3 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      mensen die te veel callen moet je niet raisen, als je ziet dat iemand alleen maar starke handen callt kan je blufriasen. Je meot er altijd vanuit gaan dat hij een klein paartje heeft gehit ofzo, en je meot je afvragen of hij die zal wegleggen op je raise.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      mensen die te veel callen moet je niet raisen
      heb ik gemerkt gisteren :D
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      Tegen wat voor soort spelers kan ik dit doen?
      lage WTS?
      ik merk vaak dat iemand een overduidelijke "stab at the pot" doet en zou graag weten wie ik daar kan bluffraisen en wie niet :)
      (of is dit niet zo'n sterk plan?)

groeten
      Lage WTS is wel logisch (niet tegen mij dus met mijn WTS van ~29-30 :D )
      Let wel op met die statistiek. Die WTS is ook afhankelijk van de AF omdat potten waarbij iemand de andere wegjaagt niet mee tellen voor WTS. Een AF van 4 met WTS 25 zal waarschijnlijk evenveel callen als iemand met AF 2 en WTS 32.

Voor de rest hangt het vooral af van uw imago aan de tafel :
      - Hoe passiever ge recent zijn geweest, hoe meer kans op slagen (en omgekeerd)
      - Runt ge hot aan tafel, meer kans op slagen door de psychologische val van gepercipieerde continuïteit. Omgekeerd hebt ge na'n aantal coolers aan die tafel net minder kans op slagen omdat mensen kunnen denken dat ge tilt.
      - Al betrapt geweest op scare cards te misbruiken ?