Forstellung...

• stormpiie
      stormpiie
      Basic
      Hi I am Stormpiie

21 jaartjes.. al een paar jaar liefhebber van poker.

Student Bedrijfseconomie (HBO)... bijna afgestudeerd, nog maximaal een half jaar. Verder geïnteresseerd in beleggen (je zou nu maar short-zitten, levert je bakken meer geld op dan poker =) haha )

Speel meestal 1 á 2 uur per dag geconcentreerd. Puur voor de lol, niet voor de coins... na die tijd gaat het beste spel er bij mij ook wel vanaf. Ga te veel handen spelen.

Daarnaast, liefhebber van voetbal, sport ... music.. niet veel bijzonders.

Edit: Bash me plz on my language haha, ik heb 1 opmerking erover gemaakt, kon het niet laten, maar zal het nooooooit weer doen. :f_cool: :f_love:
  • 8 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Ik denk dat je "." toets blijft haperen :D
    • samni
      samni
      Bronze
      Welkom stormpiie.

Nooit heeft maar 2 o's, maar dat terzijde.

Op welke pokerroom speel je? Welke variant speel je? Ben je al geslaagd voor de quiz (toch wel moeilijke taak dat)?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Edit: Bash me plz on my language haha, ik heb 1 opmerking erover gemaakt, kon het niet laten, maar zal het nooooooit weer doen.

Haha..mooie zelfspot :)

Welkom :)
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hey stormpiie!

Leuk dat je je komt voorstellen!

Op welke site speel je voornamelijk? En ben je van plan om de quiz ook te gaan halen en het startkapitaal aan te vragen?

Succes en welkom nogmaals :)

Orodin
    • stormpiie
      stormpiie
      Basic
      Ik speel op Everest en Partypoker. Speel het liefst sit and go's op Everest. Tot maximaal 55 cent. Daarna kan ik de spelers nog niet optimaal verslaan. Daarnaast cash games met de 1 á 2 cent stakes.

P.S. Ik zal de quiz even proberen te maken!
    • stormpiie
      stormpiie
      Basic
      @ Orodin. Everest en Party. De quiz heb ik in het verre verleden al een keer behaald onder een andere nickname. Dus het heeft geen zin om nog een keer het startkapitaal aan te vragen! Ik heb hem net een keer voor de grap gemaakt en gehaald by the way.

Ik wil nu deze account tracken aan Everest omdat ik toch wel geïnteresseerd ben om via de strategy points mijn niveau op te krikken. Vind het ook wel gaaf om met helemaal niets iets op te bouwen, wat daar ook wel mogelijk is.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hey Stormpiie,

Gefeliciteerd met het halen van de quiz.

Wat betreft het retracken: als je al een account hebt op Everest, dan is het alsnog koppelen hiervan aan PokerStrategy helaas niet mogelijk.

Op deze pagina kun je zien op welke rooms je je startkapitaal kunt aanvragen.

Als je vragen hebt: stel ze gerust.

Succes,
      Orodin
    • Shenno
      Shenno
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door stormpiie
      Hi I am Stormpiie

21 jaartjes.. al een paar jaar liefhebber van poker.

Student Bedrijfseconomie (HBO)... bijna afgestudeerd, nog maximaal een half jaar. Verder geïnteresseerd in beleggen (je zou nu maar short-zitten, levert je bakken meer geld op dan poker =) haha )

Speel meestal 1 á 2 uur per dag geconcentreerd. Puur voor de lol, niet voor de coins... na die tijd gaat het beste spel er bij mij ook wel vanaf. Ga te veel handen spelen.

Daarnaast, liefhebber van voetbal, sport ... music.. niet veel bijzonders.

Edit: Bash me plz on my language haha, ik heb 1 opmerking erover gemaakt, kon het niet laten, maar zal het nooooooit weer doen. :f_cool: :f_love:
      Soz dude :tongue:

Welcome tho