Geen volk in cashgames?

• 21 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Op PokerStars.be is het aantal spelers nog niet heel groot. Dit zal wel veranderen als de legalisatie van poker in België een feit wordt. In deze forumthread kun je ook wat meer over lezen.

De rooms zijn verder apart van elkaar. Als de regulering effectief ingaat, dan mogen Belgische spelers niet meer op de .com versie spelen.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Op PokerStars.be is het aantal spelers nog niet heel groot. Dit zal wel veranderen als de legalisatie van poker in België een feit wordt
      rofl, i doubt that, ik gok op zo een 500 actieve spelers gemiddeld
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85
      Op PokerStars.be is het aantal spelers nog niet heel groot. Dit zal wel veranderen als de legalisatie van poker in België een feit wordt
      50 man op moment van schrijven, op 20 tafels, waarvan de helft leeg is, op alle limieten,.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kozzmic
      50 man op moment van schrijven, op 20 tafels, waarvan de helft leeg is, op alle limieten,.
      500 man na de legalisatie bedoel ik natuurlijk, en dat is nog een optimistische schatting imo
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      SNGs/MTTs zijn wel op de .COM server toch?
      Ik snap verder niet waarom ze Belgen enkel vs Belgen willen laten spelen, maar goed.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      mss heeft het er mee te maken dat de rake die betaald word aan de .be cash tafels hoger is dan die aan de .com tafels.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      mss heeft het er mee te maken dat de rake die betaald word aan de .be cash tafels hoger is dan die aan de .com tafels.
      wss, maar dan zouden ze dat beter vereffennen door bv. minder VPP punten te geven aan belgische spelers ofzo want anders is pokerstars.be gewoon gedoemd qua cashgames
      Dit probleem wordt best europees aangepakt, dan heb je al die miserie niet
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Verwacht eigenlijk toch wel wat meer spelers dan 500. Stars gaat iedereen automatisch overzetten en er zullen toch wel een paar duizend Belgische cashspelers zijn op Stars. Die zullen denk ik niet allemaal naar een andere room gaan verhuizen. Maar misschien dat ik het verkeerd zie?
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      in totaal miss enkele duizenden belgische spelers maar gemiddeld genomen gaan er echt niet veel actieve spelers zijn.
      En als ze niet aan een degelijk aantal komen zoals 2-3k actieve spelers gaat niemand daar blijven en gaat iedereen gewoon verder 'illegaal' blijven pokeren op andere sites.

Als ze daar bij de kansspelcommissie nu eens iemand hadden die daadwerkelijk iets van poker kent en begaan is met de spelers zouden ze dat zelf miss ook wel beseffen maar jammer genoeg krijgen we nu weer zo een wet die op niks gaat trekken en waarmee het weer een half decennium duurt voordat ze het doorhebben en ze er iets aan zullen gaan doen
    • kruujer
      kruujer
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      SNGs/MTTs zijn wel op de .COM server toch?
      Ik snap verder niet waarom ze Belgen enkel vs Belgen willen laten spelen, maar goed.
      Staat in de Algemene Voorwaarden van Pokerstars onder het kopje Corporate Social Responsibility "..and as such Pokerstars will not be party to, or further intice, unequal and/or unfair odds distributions by allowing inhabitents of the dumbest country in the world to compete with their more intelligent counter parts. This includes, but is not limited to, donkies, sheep, cows and other creatures that outsmart Belgians with more than one brain cell" :pokerface:
    • MarcCornelis
      MarcCornelis
      Bronze
      I LOVE .BE!!!!

Weinig spelers, ok, maar oh zoveel zieke vis!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Voor wie het nieuws gemist had, zoals het nu uitziet mogen Belgische spelers na de regulering nog altijd met de rest van de wereld cashgamen. :)

Hier kun je daar meer over lezen.
    • gaminbenz
      gaminbenz
      Bronze
      hoe moet je dan via pokerstars internationaal gaan of moet je daarom van pokerroom veranderen?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik denk wanneer pokerstars voor Belgen volledig .be gaat, dat je vanzelf in de grote playerpool terug zal zitten. Dus imo zal je zelf niets moeten doen.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door gaminbenz
      hoe moet je dan via pokerstars internationaal gaan of moet je daarom van pokerroom veranderen?
      Ik wil het ook weten. Heb installer gedownload van .com maar die geeft me opnieuw de .be versie :/

Keuze uit 5 tafels met steeds dezelfde regs vind ik maar niks.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      om als belg op de .com versie te kunnen spelen moet je een mail naar de support sturen en die sturen je dan de juiste link om pokerstars.com te kunnen downloaden
    • mrsaintftw
      mrsaintftw
      Silver
      Hoop dat we nog zolang mogelijk op de .com mogen spelen; trafic gaat op die .be op niet veel trekken (zelf al zijn het gemiddeld 1k spelers) dus dan hoop ik dat full tilt tegen dan terug is. Alle andere sites vind ik qua software echt niet aangenaam om op te spelen/multitablen
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mrsaintftw
      Hoop dat we nog zolang mogelijk op de .com mogen spelen; trafic gaat op die .be op niet veel trekken (zelf al zijn het gemiddeld 1k spelers) dus dan hoop ik dat full tilt tegen dan terug is. Alle andere sites vind ik qua software echt niet aangenaam om op te spelen/multitablen

Voor wie het nieuws gemist had, zoals het nu uitziet mogen Belgische spelers na de regulering nog altijd met de rest van de wereld cashgamen. :)

Hier kun je daar meer over lezen.
      Denk dat je dit nieuws gemist had. ;)
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      om als belg op de .com versie te kunnen spelen moet je een mail naar de support sturen en die sturen je dan de juiste link om pokerstars.com te kunnen downloaden
      Bedankt voor je e-mail.

De .COM-versie is alleen voor bestaande spelers, dat wil zeggen spelers die al een .COM-account hebben. Nieuwe spelers dienen op PokerStars.BE te spelen in overeenstemming met de voorwaarden van de Belgische Kansspelautoriteiten.

We hopen echter in de toekomst meer tafels en limieten te kunnen aanbieden op PokerStars.BE.

We zullen ervoor zorgen dat je geïnformeerd blijft met betrekking tot toekomstige ontwikkelingen.

Bedankt voor je begrip en veel plezier op PokerStars.BE.
    • 1
    • 2